Kalder alle 2-3. Gangs mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. november 2021

Jopige

Jeg har læst og hørt mange gange at man som 2. Gangs og 3. Gangs gravid kommer til at få mave tidligere end man gjorde første gang. 
Er det sker for jer og vil i dele ud af jeres erfaringer? 

Jeg begyndte at få mave allerede 14-16 uge med min søn, og jeg vejer alligevel en 7 kg mindre som udgangspunkt denne gang. Så jeg tænker om jeg får mave endnu tidligere denne gang så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2021

Charl90

Det er meget forskelligt fra person til person, så det kan du ikke forudsige ud fra andre

Jeg fik hurtigere mave her 2. gang, men der er mange i terminsgruppen for april (facebook) som ikke fik mave hurtigt, selvom de have børn i forvejen...

hop evt ind i en terminsgruppe på Facebook, så kan man løbende følges med andre der er lige så langt som en selv og sammenligne.

Anmeld Citér

10. november 2021

Jopige

Charl90 skriver:

Det er meget forskelligt fra person til person, så det kan du ikke forudsige ud fra andre

Jeg fik hurtigere mave her 2. gang, men der er mange i terminsgruppen for april (facebook) som ikke fik mave hurtigt, selvom de have børn i forvejen...

hop evt ind i en terminsgruppe på Facebook, så kan man løbende følges med andre der er lige så langt som en selv og sammenligne.

Jeg er kun lige blevet gravid, så vil ikke være i en facebook gruppe endnu. 
Det var også bare for nysgerrighedens skyld

Anmeld Citér

10. november 2021

Tobis

Profilbillede for Tobis

Det kan måske hænge sammen med, at mavemusklerne ikke er så stærke 2. eller 3. gang. Måske har man ikke fået trænet op efter sidste graviditet…

Anmeld Citér

10. november 2021

Soonmom

1 og 2 gang var begge gange først efter uge 20 (og jeg blev ellers gravid med nr 2, da nr 1 var 3 mdr).

3 gang var det 2-3 uger før altså omkring uge 17/18

4. Gang havde jeg svært ved at skjule det omkring NF uge 12/13.

Jeg er lav og alm af bygning og har haft samme start vægt ved alle sammen

Anmeld Citér

10. november 2021

B&J

Jeg er anden gangs gravid og er i uge 21 og jeg har en flot mave nu jeg er helt vild over det og nåede mere fantastisk jeg har mærket liv hver dag i mange uger nu 

Anmeld Citér

10. november 2021

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg fik først mave omkring uge 20 i 1. Graviditet. Jeg er gravid igen i uge 9 og ingen mave endnu. Jeg er meget spændt på at se hvornår den dukker op. Jeg vejer 15 kg. mindre end første graviditet. 

Anmeld Citér

10. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Første graviditet fik jeg mave på i uge  20 ca. i andet graviditet fik jeg mave omkring 17-18 uge. Og hvis jeg forhåbenligt snart bliver gravid med 3 barn, så bliver det også spændende hvornår jeg så få mave på.

Anmeld Citér

10. november 2021

Naha

Jopige skriver:

Jeg har læst og hørt mange gange at man som 2. Gangs og 3. Gangs gravid kommer til at få mave tidligere end man gjorde første gang. 
Er det sker for jer og vil i dele ud af jeres erfaringer? 

Jeg begyndte at få mave allerede 14-16 uge med min søn, og jeg vejer alligevel en 7 kg mindre som udgangspunkt denne gang. Så jeg tænker om jeg får mave endnu tidligere denne gang så? 

Jeg er 2 gangs i uge 18+ og er slet ikke større denne gang kontra første gang, har nok snarre mindre mave denne gang

Anmeld Citér

10. november 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

Sjov historie jeg har ift det.
Fødte juli 2007, blev gravid lige efter. Vidste det dog ikke og fandt ud af det da jeg var i uge 20 maven var ind til da helt flad. Tabte mig hurtig efter første fødsel. Da det så gik op for mig at der var en baby i maven, så begyndte den at vokse nærmest fra dag til dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.