Dagplejen høre meget lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2021

Anonym trådstarter

Min pige S fylder 3 år til marts, hun er i dagpleje, da hun 2.5 år var hun stadig bagud sprogligt, så dagplejepædagogen synes der skulle talepædagog på, som jeg var helt enig i, nu er der også sat ergoterapeut på, uden den store forklaring.

Dagplejepædagogen mener bla at S er for forsigtig og siger ikke fra over for de andre børn, at hun skal have er skub for at komme med i legen.

Det jeg vil med mit opslag er, at jeg er i chok over, hvor lidt jeg mor/forældrer er med i denne proces, høre ikke noget før de holder et møde, sidst var i august, og skal igen her inden jul, som forældre ihvert fald for mig, er det pinsel, at ikke vide hvad de forskellige tænker eller konkluderer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2021

Anonym

Kræv at blive involveret. 
Jeg har haft ergoterapeut, psykolog osv på min søn da han var i børnehave. Jeg synes næsten, det blev for meget. Vi havde statusmøder hver 3. Måned og de holdt aldrig møder eller observerede eller noget uden vi vidste det. Det må de ikke? De må i hvert fald ikke teste noget før I ved det. 

Anmeld Citér

10. november 2021

Anonym

Jep er helt enig.. Vi har været ude for det samme, hvor vi gentagne gange har sagt, at vi gerne vil opdateres med jævne mellemrum.. Det mener de også, at vi er, i og med at dagplejemoren ofte har sagt "det går fint, men der er stadig et stykke vej", når vi har spurgt

Anmeld Citér

10. november 2021

Soonmom

Men er du ikke med til møderne med talepædagog og ergo?

Anmeld Citér

10. november 2021

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Men er du ikke med til møderne med talepædagog og ergo?

Ergoterapeut er først lige blevet sat på, hun vil deltage i mødet næste gang.

Talepædagog har jeg talt med en gang, hvor min pige og jeg var hos hende.

Anmeld Citér

10. november 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB

Bed Dagplejepædagogen om at indkalde til netværksmøde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.