Hej
jeg fik sidste onsdag lavet en kirurgisk abort i uge 11+2, efterfølgende blødte jeg ikke, og dagene efter fik jeg mere og mere ondt.
i søndags blev jeg indlagt pga. mange smerter, feber og med tårn høje infektionstal.
Det vidste sig de havde glemt en masse væv derinde, samtidig med at der var godt med betændelse, til trods for jeg meget nøje har fulgt alle de ting, som man skal efter sådan et indgreb. Jeg blev opereret igen, men de kunne ikke garentere om alt var væk…
Jeg har fået antibiotika i drop i søndags og igår og er nu hjemme igen med en masse antibiotika i pille form.
mit spørgsmål er om noget har oplevet samme forløb? Jeg bløder stadigvæk ikke, jeg har stadig ondt og let feber. Hvornår kan man regne med det bliver bedre? Skal have antibiotika ( 2 forskellige slags ) i 7 dage.
Er der noget som jeg skal være obs på?
Sygehuset var så småt informerende og havde mere travlt med at forklare det skete så sjældent og at vi ikke må bebrejde dem for meget, da det kan ske alle steder. Hvilket jeg slet ikke gør, risikoen er der jo og den var jeg klar over.
lidt træls, at skulle alt det her igennem, når situationen i forvejen ikke er særligt sjov.
Anmeld
Citér