Råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2021

Anonym trådstarter

Hej piger.

jeg fik min mens før tid i denne omgang. Vi har forsøgt i snart to år. Da manden arbejder ude (væk fra hjemmet) skal jeg planlægge hvornår vi så skal have sex og jeg kan risikere der kun bliver en omgang. Så mit splm ville så være. Hvilke dage er bedst? Er det to dage før æl?

vil gerne fraråde mig skema med procenttælling på. Det hjælper ikke for forstår det ikke. Troede det var vigtigst på selve dagen. Men kan læse i en anden tråd at det SKAL man ikke. 

Så hvis jeg kun kan vælge én dag i denne måned skal jeg så vælge to dage før æl? 

Og jeg vil teste for æl denne gang er det så fra cd9 eller cd10 man starter med at teste? 

Hilen en forvirret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Det er svært at sige præcis da man jo ikke ved hvor længe der går fra positiv test til ægløsning. Som jeg har forstået kan der gå fra 12 - 48 timer

Jeg tror dog jeg ville satse på dagen for positiv test

Jeg læste på en fertilitets kliniks hjemmeside at hvis man havde positiv æl test om morgenen (med negativ æl test aftenen inden) så skal man insemineres samme dag om eftermiddagen. Er testen positiv om aftenen (hvis negativ samme dag om morgenen) så skal man insemineres dagen efter

Sæden kan holde længere når den ikke oprenses, altså hvis man prøver naturligt

Hvis din cyklus er gennemsnitlig længde vil jeg mene det er fint at starte på dag 10

Held og lykke

Anmeld Citér

8. november 2021

Anonym trådstarter

Ej tusind tak for svar����

Det var rigtig godt forklaret. 

Enndu engang tak❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.