Ondt i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2021

Solskinspige

Jeg er i dag 4+6 henne, og vågnede tidligt i morges op til en øm lænd. Jeg havde ingen smerter foran på maven, men min lænd gjorde ret ondt. Mere end menstruationssmerter, men jeg døjer normalt heller ikke med nogle menstruationssmerter. Nu er smerterne gået væk igen. Jeg har endnu ikke oplevet nogle blødning.

Jeg er ret nervøs for de lænde smerter, da jeg i september i år oplevede en spontan abort 6+6 henne. Der startede jeg også omkring 5+4 at få kraftige lænde smerter og lidt stikken foran som aftog. Men derfra oplevede jeg så en uge med pletblødninger og brunt udflåd inden jeg aborterede helt. Jeg er derfor nervøs for om det samme skal ske igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Charl90

Prøv ikke at lægge for meget i det. Forhåbentlig aborterer du ikke denne gang. Jeg har ikke haft ondt i lænden de gange jeg har aborteret, kun i livmoderen/maven.

Ondt i lænden er jo også et graviditetssymptom på hormoner der får ledene til at give sig.

Jeg krydser for at det er din tur

Anmeld Citér

7. november 2021

tutti

Jeg havde også meget ondt i lænden i de første uger af graviditeten - min ryg satte sig nærmest fast efter træning. Så for mig var det er tidligt tegn/gene på graviditeten, og jeg er næsten 24 uger henne nu Så jeg tænker mest det har noget at gøre med ledbåndene og at din krop er igang - livmoder og ryg er meget tæt forbundet  

håber, alt udvikler sig som det skal for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.