Analsex og hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.247 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har altid dyrket meget analsex og nydt det helt vildt. 

Men under graviditeten og efter jeg fødte for et år siden har jeg virkelig haft problemer med hæmorider, de udvendige og derfor formoder jeg også de indvendigt. De bløder sjældent, men jeg kan mærke dem. Til sidst i min graviditet var de så slemme at jeg fik den drænet for at kunne være til, de gjorde SÅ ondt. 

Men nu tør jeg ikke (og min blufærdighed har virkelig også fået et knæk) at have analsex med min mand mere. Er så ked af det og flov over det og ved ikke hvordan jeg skal komme videre. 

Savner den del af vores sexliv og samtidig er jeg simpelthen for flov til at få en tid hos lægen. Har prøvet alverdens cremer og stikpiller (fik så meget udskrevet under og efter graviditeten) men intet hjælper...

Hvad gør jeg ? Kan man godt have analsex på trods af mit problem. ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg har altid dyrket meget analsex og nydt det helt vildt. 

Men under graviditeten og efter jeg fødte for et år siden har jeg virkelig haft problemer med hæmorider, de udvendige og derfor formoder jeg også de indvendigt. De bløder sjældent, men jeg kan mærke dem. Til sidst i min graviditet var de så slemme at jeg fik den drænet for at kunne være til, de gjorde SÅ ondt. 

Men nu tør jeg ikke (og min blufærdighed har virkelig også fået et knæk) at have analsex med min mand mere. Er så ked af det og flov over det og ved ikke hvordan jeg skal komme videre. 

Savner den del af vores sexliv og samtidig er jeg simpelthen for flov til at få en tid hos lægen. Har prøvet alverdens cremer og stikpiller (fik så meget udskrevet under og efter graviditeten) men intet hjælper...

Hvad gør jeg ? Kan man godt have analsex på trods af mit problem. ?

Jeg får også hæmorider i perioder her knap 7 år efter min graviditet. Og de er yderst smertefulde til tider. Jeg ringede til lægen og har fået en salve som smøres direkte på og et par dage efter er den helt væk. 

man kan godt have analsex på trods af hæmorider, men det kan altså gøre ondt. 

ved godt det er nemmere sagt end gjort, men fat knoglen og ring til lægen. Der er intet flovt i det. Tro mig. De har set der millioner af gange før og i så slemme tilfælde du ikk selv kan forstille dig. Husk på, det er deres job og de tænker hverken dårligt eller noget ulækkert om dig. 

få der fixet så du kan nyde lækker og smertefri analsex med din mand igen

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym

Jeg har fået fjernet mine, det var lidt ubehageligt men til at holde ud. De kom desværre igen ved næste graviditet. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Eftersom anal sex er en vigtig del af dig og mandens sexliv, bør du måske overveje at få dem fjernet kirurgisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.