Julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2021

Anonym trådstarter

Hej baby.dk 

håber i kan hjælpe mig. Jeg er for første gang nødsaget til at søge julehjælp da min økonomi dårligt holder måneden ud som den er og vil jo selvfølgelig gerne give mit barn en god jul. 

men hvor kan man søge julehjælp? Jeg har søgt hos røde kors og frelsens hær. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Julehjælpen.dk ka du søge hos. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. november 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej baby.dk 

håber i kan hjælpe mig. Jeg er for første gang nødsaget til at søge julehjælp da min økonomi dårligt holder måneden ud som den er og vil jo selvfølgelig gerne give mit barn en god jul. 

men hvor kan man søge julehjælp? Jeg har søgt hos røde kors og frelsens hær. 

Mødrehjælpen har også julehjælp. 500 kr pr barn op til 3 børn. 

Din lokale kirke kan også have julehjælp, det er værd at undersøge.

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Mødrehjælpen har også julehjælp. 500 kr pr barn op til 3 børn. 

Din lokale kirke kan også have julehjælp, det er værd at undersøge.

Tak. Jeg vil kontakte mødtehjælpen. 500 kr vil række langt for os så han kan få en julegave. 

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym

Tak. Jeg vil kontakte mødtehjælpen. 500 kr vil række langt for os så han kan få en julegave. 

Uden at dømme og uden at kende til din økonomi, så kan man komme rigtig langt på brugtmarkedet. Og sørge for at handle nedsatte varer. Fx efter Mortens Aften kan der være billige ænder osv. 

Jeg købte for et par år siden en hel flyttekasse med My Little Pony inkl. rideskole, café m.m. til 200kr. brugt, til vores datter. Vi er ikke i økonomisk krise, men går rigtig meget ind for madspild og genbrug.

Bare et tip, men det kender du nok til hvis du har en lidt stram økonomi.

Men ellers som andre foreslår. Jeg ved at nogle kirker har. Jeg har i hvert fald doneret legetøj m.m. dertil. 

Anmeld Citér

6. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uden at dømme og uden at kende til din økonomi, så kan man komme rigtig langt på brugtmarkedet. Og sørge for at handle nedsatte varer. Fx efter Mortens Aften kan der være billige ænder osv. 

Jeg købte for et par år siden en hel flyttekasse med My Little Pony inkl. rideskole, café m.m. til 200kr. brugt, til vores datter. Vi er ikke i økonomisk krise, men går rigtig meget ind for madspild og genbrug.

Bare et tip, men det kender du nok til hvis du har en lidt stram økonomi.

Men ellers som andre foreslår. Jeg ved at nogle kirker har. Jeg har i hvert fald doneret legetøj m.m. dertil. 

Tak for dit råd. Men ja det kender jeg alt til. Kæber primært kun brugt tøj og legetøj i forvejen netop fordi økonomien er stram og har cuttet alt hvad der kunne cuttes i budgettet. Og der er kun lige nok til mad måneden ud.

jeg har søgt flere forskellige steder og kan bare krydse fingre for at bare en af dem går igennem så jeg kan købe en julegave til mit barn uden at skulle ud og låne penge til det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.