Hvad sker der?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. november 2021

MJL88

Jeg havde en SA d.10.10 hvor jeg var 8+2. Fik i onsdag målt mit HCG til 200.. Men nu er jeg pludselig begyndt pletbløde og have murren. Jeg kan vel ikke allerede få menstruation, når jeg stadig har meget HCG i kroppen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg havde en MA sidste år i oktober, som efter flere mislykkede medicinske aborter endte med at blive fjernet kirurgisk den 6/11. Først den 15/1 var mit hcg nede på 8. Alligevel blødte jeg alm mens i starten af december og i starten af januar (alm for mig i hvert fald - min mens er svag/kun pletblødning og varer Max 3 dage). Begge blødninger var henholdvis 4 uger efter kirurgisk abort og så 4 uger efter igen. Så man kan tilsyneladende godt få mens-lignende blødninger selvom hcg endnu ikke er faldet helt. Testede i en del af perioden for ægløsning og først midt i januar fik jeg min første ægløsning efter min MA

Anmeld Citér

6. november 2021

MJL88

Tami skriver:

Jeg havde en MA sidste år i oktober, som efter flere mislykkede medicinske aborter endte med at blive fjernet kirurgisk den 6/11. Først den 15/1 var mit hcg nede på 8. Alligevel blødte jeg alm mens i starten af december og i starten af januar (alm for mig i hvert fald - min mens er svag/kun pletblødning og varer Max 3 dage). Begge blødninger var henholdvis 4 uger efter kirurgisk abort og så 4 uger efter igen. Så man kan tilsyneladende godt få mens-lignende blødninger selvom hcg endnu ikke er faldet helt. Testede i en del af perioden for ægløsning og først midt i januar fik jeg min første ægløsning efter min MA

Gud hvor mærkeligt, som om kroppen bare stadig vil følge ens naturlige cyklus? 
Vi er lige landet i Dubai i går, så rimelig træls når jeg var sikker på jeg kunne undgå mens

Anmeld Citér

6. november 2021

Charl90

Efter min SA fik der 5 uger før hcg var under 3 (normalt niveau) og få dage efter kom en lille mens. 15 dage efter havde jeg ÆL og testede positiv ved 3+5. Nu 17+5

Begge de gange jeg har haft en SA er jeg blevet gravid i den efterfølgende cyklus. Krydser for dig

God ferie. Kroppe er bare forskellige....

Anmeld Citér

7. november 2021

MJL88

Charl90 skriver:

Efter min SA fik der 5 uger før hcg var under 3 (normalt niveau) og få dage efter kom en lille mens. 15 dage efter havde jeg ÆL og testede positiv ved 3+5. Nu 17+5

Begge de gange jeg har haft en SA er jeg blevet gravid i den efterfølgende cyklus. Krydser for dig

God ferie. Kroppe er bare forskellige....

Uh jeg håber jeg følger dit eksempel, det var da en dejlig historie  Jeg håber også vi nan klare det i næste cyklus. Blev bare forvirret over menstruations med et HCG niveau på 200

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.