Spring til sidste ulÊste indlÊg FÞlg denne trÄd
Hej alle sammen
kan i se noget ? jeg er 3+2 hvis det er
rema 1000 test og Apoteket test .
ved godt det tidligt men kunne ikke lad vĂŠre
har forsÞgt i 5Är nu
Anmeld Citér
KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn
Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är
Priser fra 149 kr.
Hej Jeg synes godt jeg kan se en ekstra streg
Apotekets test kan du desvÊrre ikke stole pÄ, kan mÄske ane noget pÄ rema 1000s test men har selv ret dÄrlige erfaringer med dem. Vente nogle dage og test med valmed fra netto, eller lidls teste. krydser alt for dig.
Mange tak for svar alle sammen
Jeg kan ogsÄ Ane noget pÄ Rema 1000 testen. Men intet er 100% sikker. Vent 2 dage ogsÄ tag en ny test. Jeg alt hvad jeg kan for dig.
Nu er jeg vĂŠre lidt i tvivl
Den normale er Kan man jo se en streg og den kom med det samme
Den digitale er negativ
kan det vĂŠre fordi jeg er tidligt henne ? 3+3 ?
Samme urin
Anonym skriver: Nu er jeg vĂŠre lidt i tvivl Den normale er Kan man jo se en streg og den kom med det samme Den digitale er negativ kan det vĂŠre fordi jeg er tidligt henne ? 3+3 ?
En digital test er ofte ikke sÊrlig sensitive, selvom de pÄstÄr det. Vent to dage og prÞv igen. SÄ skulle hcG gerne vÊre fordoblet, hvis du er gravid.
Jopige skriver: En digital test er ofte ikke sÊrlig sensitive, selvom de pÄstÄr det. Vent to dage og prÞv igen. SÄ skulle hcG gerne vÊre fordoblet, hvis du er gravid.
NÄr okey
men kan du se noget pÄ clinic graviditetstest ?
Anonym skriver: NÄr okey men kan du se noget pÄ clinic graviditetstest ?
Jeg kan godt ane en streg pÄ det sidste billede du har lagt en, sÄ hÄber den udvikler sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S StrĂždamvej 46 2100 KĂžbenhavn Ă TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128