Babyplan skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.963 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2021

Anonym trådstarter

Halløjsa.

Nogle med erfaring med babyplan graviditet teste? Har nemlig ikke brugt selv før nu.

Jeg står med 3 test dyppet i samme urin, alle viser en meget utydelig test streg. Jeg kan med lidt snilde se dem alle 3 dog er de alt for svage til at kunne fange dem på kamera.

Stregen dukker op 4-7 min efter de er "taget"

Jeg er 9/10 dpo  

Er de kendt for skyggestreger?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2021

Anonym2300

Sæt gerne et billede ind �� 

Synes ikke de plejer at lave skyggestreger.

Anmeld Citér

1. november 2021

Ananas

De plejer at være de mest pålidelige. Jeg har også fået ekstremt svage skyggestreger på dem de sidste gange, men så svage at jeg alligevel ville regne dem for negative. 

Reglen må være, at hvis du er i tvivl om der er en streg, så er den negativ  

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Halløjsa.

Nogle med erfaring med babyplan graviditet teste? Har nemlig ikke brugt selv før nu.

Jeg står med 3 test dyppet i samme urin, alle viser en meget utydelig test streg. Jeg kan med lidt snilde se dem alle 3 dog er de alt for svage til at kunne fange dem på kamera.

Stregen dukker op 4-7 min efter de er "taget"

Jeg er 9/10 dpo  

Er de kendt for skyggestreger?  

Har kun gode erfaringer med dem, og læser også primært godt om dem

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym trådstarter

Har lige taget strimmel test rsfu de viser også en svag skygge :/

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym

Kun god erfaring med babyplan, har aldrig fået en skygge uden den var god nok. Men smid et billede op, så er det nemmere at vurdere 

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym

Jeg har kun gode erfaringer med babyplan og den viste tydeligt to streger (da jeg var gravid) - så hvis stregen er meget svag, tror jeg du skal anse den som negativ, med mindre du tester meeeeeget tidligt. Min var tydelig da jeg testede med deres tidlig test 3+3. Som en anden siger: hvis du er i tvivl, er den ikke positiv.. krydser fingre for at den bliver tydelig for dig

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg synes jeg er meget i tvivl

Jeg er enten 3+2 eller 3+3 idag  

Anmeld Citér

1. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Vent 2-3 dage med at teste. Det er kun dyrt og frustrerende ikke at få et klart svar

Anmeld Citér

1. november 2021

Anonym

Jeg testede i sidste uge, ca 3+3 på babyplan og fik svag streg efter tid. Det samme gentog sig 3+4 - svag streg EFTER tid. Er i dag 4+0 og har fået en positiv test inden for tid, så jeg har erfaring med, at de kun laver streg hvis den er god nok :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.