Diarre - er der en læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2021

Anonym trådstarter

Er der en læge herinde? Igår morges får jeg pludselig diarré og meget kvalme plus feber. Spiser ingenting og der er så bedring i morges! Hurra ingen feber og jeg er sulten! Spiser almindeligt og BaNG! Kl. 16 vender diarré tilbage - endnu værre end igår og jeg får mavekneb flere gange. 
hvad sker der mon? Og hvordan kan jeg have appetit? Har aldrig prøvet denne form for ‘roskildesyge’ før. 
Må man tage på arbejde i morgen? Min almen tilstand er fin, jeg skal bare virkelig hurtigt på toilettet når det er  

wtf? 
hilsen hende med øm nummi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Er der en læge herinde? Igår morges får jeg pludselig diarré og meget kvalme plus feber. Spiser ingenting og der er så bedring i morges! Hurra ingen feber og jeg er sulten! Spiser almindeligt og BaNG! Kl. 16 vender diarré tilbage - endnu værre end igår og jeg får mavekneb flere gange. 
hvad sker der mon? Og hvordan kan jeg have appetit? Har aldrig prøvet denne form for ‘roskildesyge’ før. 
Må man tage på arbejde i morgen? Min almen tilstand er fin, jeg skal bare virkelig hurtigt på toilettet når det er  

wtf? 
hilsen hende med øm nummi

Der er en del omgangs syge i omløb med diarré. Jeg ville ikke anbefale at tage på arbejde da det smitter helt vildt. 
så bliv hellere hjemme til maven er i orden igen. 

god bedring 

Anmeld Citér

1. november 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Lægen siger altid til os, vi har haft det en del gange. 

48 timers symptom fri før man tager afsted for det smitter helt ekstremt. 

Drik gerne saft med sukker eller sodavand, spis spaltede kiks eller chips. 

Spis oksekødssuppe da der er en masse salt i. 

Alle de råd har vi fra vores læge

God bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.