Syg hele tiden 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2021

Babyyy90

Vi er så desperate herhjemme, vores datter er syg hele tiden. Hun var på antibiotika kur for 2 mdr siden, og har siden da hevet alle virusser til sig - hun er maks rask i 7 dage og så får hun en ny. 

Hun får vitaminer og mælkesyrebakterier men jeg kan slet ikke følge med, ved ikke om corona har gjort det ekstra svært i år. 

Nogen som har gode råd? 

Jeg er ved at blive en smule bekymret ( man føler der er noget galt med sit barn )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2021

klokkeblomsten85

Babyyy90 skriver:

Vi er så desperate herhjemme, vores datter er syg hele tiden. Hun var på antibiotika kur for 2 mdr siden, og har siden da hevet alle virusser til sig - hun er maks rask i 7 dage og så får hun en ny. 

Hun får vitaminer og mælkesyrebakterier men jeg kan slet ikke følge med, ved ikke om corona har gjort det ekstra svært i år. 

Nogen som har gode råd? 

Jeg er ved at blive en smule bekymret ( man føler der er noget galt med sit barn )

Sådan har det været med min søn siden han var spæd. Vi fandt ud af at han havde væske på ørne og pulypper. Der var han 1 år. Og han fik lagt dræn I. Det hjælp en smule. Han kunne først få fjernet pulypper da han blev 2 år. Nu har fået nye dræn og fået fjernet pulypper her for et par dage siden. Han sover bedre han er bare generelt blevet gladere. Vi gik 1 år og ventede på han kunne få fjernet pulypper. Han har Ca været i vuggestue 2 dage om ugen også var han syg i flere dage. Alt hvad der hedder virus tog han til sig.

Så nu håber jeg det har hjulpet så han ikke bliver så meget syg.

Har i fået tjekket hendes ører og set om hun har pulypper. Det hjælp også min datter rigtig da hun for 1 år siden fik fjernet pulypper og lagt dræn. 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg tror desværre bare det er vilkårene denne vinter, efter vi har levet så isoleret og sterilt under corona.

Min datter på 2,5 år har også haft et eller andet sygdom (hoste, snot, feber, bræk eller bæ) on/off siden september. Jeg synes kun lige, at vi når at sende hende afsted i vuggestue i nogle få dage, så er der noget nyt. 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

2017morigen

Det er slet ikke så usædvanligt at børn i den alder er meget syge. Der er nok lidt ekstra pga corona så hende immunforsvar har ikke mødt så meget endnu.

Min ældste skifte dagplejemor da hun havde knapt et år tilbage inde børnehave. Hun var syg ofte. Her var det især diarré og tynd afføring. Jeg var rædselsslagen da hun så skulle starte i børnehave. Var så sikker på at hun blev syg ofte igen. Det skete så slet ikke. En pige hun gik i dagpleje med havde en ældre søskende i den børnehaven, som slæbte al sygdom med hjem og lillesøster tog det i dagplejen. Så min datter var hærdet på forhånd.

Så selv om det er pisse hårdt lige nu, så skal det nok blive bedre med tiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.