Nymalet - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
2 svar
2 synes godt om
31. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid. 29+1 i dag og er lige kommet hjem til en ophængt seddel, hvor der står, vores boligforening går i gang med at male opgangen. 

De starter på tirsdag, og malerarbejdet vil cirka tage en uge.

Og nu kommer jeg virkelig i tvivl: Er det OK for mig at sove hjemme i denne periode? Jeg ved jo, mange får malet børneværelser mm., når de er gravide og så bare ikke sover i samme rum. Jeg vil jo ikke sove eller opholde mig længe i opgangen - omvendt kan jeg vel ikke undgå at blive påvirket af det, når det er i min bygning, lige ude foran min dør.

Desuden er det jo erhvervspræget, og jeg kan på ingen måde vide, hvor skadelig den maling de bruger er.

Jeg vil helst ikke sove ude i en hel uge - det bliver noget rod - og tænker, jeg kan gå ind/ud af bagindgangen og dermed kun befinde mig i gangen, når jeg skal vente på elevatoren.

Men … er det sikkert? Hvad havde I gjort? Har I erfaring med lignende? 

Jeg er virkelig i vildrede og aner ikke, hvad jeg skal gøre. Bygningen er fra 2015, og så vil de male netop NU. Sikke elendig timing! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Det ville jeg godt nok tage helt roligt - evt. luft en smule mere normalt :-)

https://netdoktor.dk/gravidogmaler.htm

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg ville tage det helt roligt. Det må være meget begrænset hvor længe du opholder dig ude i jeres opgang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.