Omgangssyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2021

Anonym trådstarter

Går der omgangs syge nu? 

vores 2 årig datter har brækket sig og haft diarre den sidste uge, ingen af os andre er ramte vi er 5 i familien 

- Vi tænker hun er blevet smittet mens vi var i Djurs Sommerland i Efterårsferie

hun er så frygteligt dårlig - 

vilde bare vide om det går fordi det går ikke i hendes BH eller noget ( hun har ikke været afsted denne uge pga opkast og voldsomme ildelugtende diarre/afføring) 

BH siger der er intet hos dem, hellere ikke hos de andre børn 

Vi bor i Midtjylland 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2021

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Hej 

Det lyder SÅ hårdt

Vi bor i Midtjylland, og vores to børn på 2 og 5 har været ramt af det samme.  De har heldigvis været raske de sidste par dage. Vi voksne er gået fri, og tak for det. Jeg har hørt om flere tilfælde her omkring. 

God bedring

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Anonym trådstarter

Haooy_3 skriver:

Hej 

Det lyder SÅ hårdt

Vi bor i Midtjylland, og vores to børn på 2 og 5 har været ramt af det samme.  De har heldigvis været raske de sidste par dage. Vi voksne er gået fri, og tak for det. Jeg har hørt om flere tilfælde her omkring. 

God bedring

Tak for svaret  

fordi ingen vi ved om eller kender har været syge - så har tænkte hvad det kan være -  

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Elle4

Vi har lige været igennem den vilde omgang.

onsdag uge 42 blev min 2 årlige syg med opkast. Kastede sidst op torsdag, men fik så diarre. Ikke voldsomt men det var der.

troede vi gik fri, men nej.

søndag aften kaster min 4 årig op og får derefter voldsom diarre. Han levede på toilettet til og med onsdag i denne uge.

jeg var selv syg med diarre søndag til onsdag

torsdag giv vi noget for at stoppe diarre. Han sad så lige så meget på toilettet fordi det føltes som at han skulle, men intet kom

igår var vi alle ok igen  men hold fast en omgang

Her er de blevet smittet i institutionen og der har været mange syge.

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Mortilenlillefis

Min søn var ramt med opkast og diarre i denne uge, hverken mor eller far havde noget så ja tror bestemt der florere et eller andet 

Anmeld Citér

30. oktober 2021

kamikaze

Min mand og datter blev smittet i Jylland i efterårsferien. Det var en sjov køretur hjem....

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Min mand og datter blev smittet i Jylland i efterårsferien. Det var en sjov køretur hjem....

Ah nej

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Anonym trådstarter

Elle4 skriver:

Vi har lige været igennem den vilde omgang.

onsdag uge 42 blev min 2 årlige syg med opkast. Kastede sidst op torsdag, men fik så diarre. Ikke voldsomt men det var der.

troede vi gik fri, men nej.

søndag aften kaster min 4 årig op og får derefter voldsom diarre. Han levede på toilettet til og med onsdag i denne uge.

jeg var selv syg med diarre søndag til onsdag

torsdag giv vi noget for at stoppe diarre. Han sad så lige så meget på toilettet fordi det føltes som at han skulle, men intet kom

igår var vi alle ok igen  men hold fast en omgang

Her er de blevet smittet i institutionen og der har været mange syge.

Puha sikkert noget “lort” :p

nej fjoller lyder hårdt 

vi har også alle tre børn ramte

Anmeld Citér

31. oktober 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Bor i Østjylland og jeg er pt ramt af diarré og mavekneb 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.