I tvivl om det er en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.607 visninger
32 svar
23 synes godt om
26. oktober 2021

Lillespire95

Kære piger

Min menstruation er ikke kommet idag som den burde, og denne streg kom inden for tid. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt det er en skyggestreg, nu når den ikke er lyserød? Burde den ikke være mere tydelig når jeg er 4+0?

Kh den desperate efter sa og bio flere gange i streg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lillespire95 skriver:

Kære piger

Min menstruation er ikke kommet idag som den burde, og denne streg kom inden for tid. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt det er en skyggestreg, nu når den ikke er lyserød? Burde den ikke være mere tydelig når jeg er 4+0?

Kh den desperate efter sa og bio flere gange i streg

Den streg ser desværre grå ud. Den burdte være rød i stregen og tydelig når du nu er 4+0 idag. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Tror altså den er negativ. Der er umiddelbart ikke farve i stregen? Og den er yderst utydelig synes jeg taget i betragtning at du er 4+0 nu  

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lillespire95

Ja… må prøve igen imorgen tidlig med morgen urin

Anmeld Citér

26. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Kan du lægge et nyt billede op uden det der “baby”?. Jeg synes godt jeg kan se stregen, men svært at se og den er selvfølgelig måske lidt svag ift. 4+0. Kan ÆL have ligget lidt senere? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lillespire95

123321 skriver:

Kan du lægge et nyt billede op uden det der “baby”?. Jeg synes godt jeg kan se stregen, men svært at se og den er selvfølgelig måske lidt svag ift. 4+0. Kan ÆL have ligget lidt senere? 

Jeg kan godt prøve, 2 sek  men ja, tror heller ikke på det.. synes bare det er mærkeligt at stegen kom efter 1 minut 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Vil stadig sige den er negativ.. Stregen ser generalt "underlig" ud.. Kan se det er en valmed? Der plejer være 2 i sådan en pakke. Har du prøvet taget den anden? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lillespire95

Esj skriver:

Vil stadig sige den er negativ.. Stregen ser generalt "underlig" ud.. Kan se det er en valmed? Der plejer være 2 i sådan en pakke. Har du prøvet taget den anden? 

Nej, jeg prøver imorgen tidlig, hvis min menstruation stadig ikke er kommet

Anmeld Citér

26. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Der er helt sikkert en streg - jeg tror og håber på det for dig! Opdater i morgen, når du har taget en ny test. Pøj pøj med det. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lillespire95

123321 skriver:

Der er helt sikkert en streg - jeg tror og håber på det for dig! Opdater i morgen, når du har taget en ny test. Pøj pøj med det. 

Tak, hvor er du sød! Jeg skal nok lige opdatere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.