“Spice Up” ens sexliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej!  

min mand og jeg har været sammen i 11 år

Vores sexliv er “gået lidt i stå” vi har sex engang om ugen, men det er mere sådan det er Onsdag!

Hvad gøre i for at “Spice Up” det en smule?  

IKKE swingerklub eller trekant

min mand og jeg er “åben” for alt bare det foregår i vores eget soveværelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Overrask hinanden  

Som kvinde ville jeg købe noget sexet undertøj og tage det på en tilfældig aften inden manden var gået i seng. Så ville jeg kysse på ham og røre ved ham - og så skal det nok gå af sig selv derfra  

Som mand, ville jeg kigge efter legetøj som han synes kunne være frækt at bruge på dig. Og hive det frem midt i det hele i løbet af den ellers lidt kedelige Onsdags sex  

Og sådan generelt, så forsøg at bryde vanerne. Det kan tit blive lidt på autopilot. I går i seng, han kysser dig og rører dine bryster og i løbet af 5min har i gennemgået de 5 samme steps som i altid gør og man ved 100% hvad der sker om lidt. Varier det! Tal om at der skal nye berøringer til, for at få det op at ringe igen der skal ikke så meget til. I kan jo lave regler for zoner man ikke må røre så man er tvunget til at forny sig lidt. 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Snak med hinanden om hvad i tænder på / fantasier. 

Prøv at bryd grænser med nye ting, som i selvfølgelig aftaler på forhånd hvordan skal forgå så ingens grænser ender med at gå for langt. 

Kig på noget legetøj sammen, find inspiration i det og undersøg om der er noget legetøj i måske kunne tænke jer at prøve af. 

Mig og manden har været sammen i 10 år. Og har de sidste par år peppet lidt op på at prøve nye ting. Hvilket har hjulpet gevaldigt. 

Bare for at give eksempler på noget - 

Frækt undertøj, legetøj, fiksering, bondage, blindfold, dom/sub, anal. 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Prøv en Sindfuld kalender

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Jeg ville tjekke maj wismanns klub, der er så meget fedt at hente! Både at blive klogere på og at prøve af derhjemme

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Sidste år var der også godt lavvande her og ja, det hele var sgu blevet lidt kedeligt og trivielt. (Vi har været sammen i 15 år)

Jeg købte en Sinful Deluxe julekalender og overraskede min mand med. Det er seriøst det bedste køb! Der var helt sikkert nogle ting vi ikke var til og ikke får brugt. Men der var godt nok også meget som har åbnet op for en hel ny verden. 
Idag er vores sexliv alt andet end kedeligt og trivielt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.