Hvad betyder det for dig, og hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Stineve

Hvad betyder stil, mode og shopping for dig? tænker du meget over hvad der er på mode, både til dig selv og dine børn... shopper du tit ? elsker du tøj og sko? ... læser du modeblade/blogge?

eller har det overhoved ikke din interesse... og et sidste spørgsmål ... shopper du af lyst eller nødvendighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Jeg tænker meget over hvad jeg går i af tøj osv. fordi jeg gerne vil føle mig pæn. Men tager ikke noget på, som jeg synes er grimt bare fordi det er moderne. Heldigvis kan jeg li mange af de moderne ting. Kan dog ikke gå i præcis den stil jeg gerne vil, fordi jeg vejer for meget, specielt mine bryster er for store til at være i en masse tøj, hvilket er super ærgerligt! Stiletter har jeg virkelig en svaghed for, så det er min lille fetish, hehe!

Jeg er ikke et mærkedyr som sådan, g har ingen intentioner om at mine børn skal være det heller. Er meget imod at børn skal udstråle en masse for forældrene! H&M har en masse super nuser børnetøj og til en dejlig pris 

Har dog min fine fine Louis Vuitton taske, som jeg købte for over 7 år siden da jeg arvede penge fra min mor. Den er stadig næsten som ny selvom jeg har brugt den meget og virkelig flot! Den er jeg smadder glad for!

Anmeld

28. oktober 2009

Betina88

Jeg tænker meget over , hva' jeg køber .,. Om det er noget jeg ka' li' .. Så tænker jeg osse på priserne ..

Men ellers vil jeg bare hygge mig med at shoppe ..

Anmeld

28. oktober 2009

TbCp

Stineve skriver:

Hvad betyder stil, mode og shopping for dig? tænker du meget over hvad der er på mode, både til dig selv og dine børn... shopper du tit ? elsker du tøj og sko? ... læser du modeblade/blogge?

eller har det overhoved ikke din interesse... og et sidste spørgsmål ... shopper du af lyst eller nødvendighed?

Jeg shopper rigtig meget... men mest til Liva
Må nok indrømme at jeg går en hel del op i hvad Liva har på. Ikke at hun kun skal have de allerdyreste mærker, der bliver jeg alligevel for nærrig, men hun er altid smart i tøjet og ofte er det nogle af de kendte og lidt dyrere mærker.... men det skal dog så siges at jeg ofte køber det brugt over trendsales.

Til mig selv er det sådan lidt mere lala.... jeg synes altid mit tøj er pænt/smart, men om det lige er nogle bestemte mærker er jeg ligeglad med. Jeg køber ligeså ofte tøj i Bilka som i nogle af de dyrere butikker inde i byen.
Igen køber jeg dog ofte over trendsales.

Jeg tænker ikke så meget over at gå i det der er på mode. Ofte bryder jeg mig slet ikke om de stile der kommer frem, før 1/2 til 1 år efter Så jeg er altid lidt "bagud" på det punkt

Modeblade køber jeg meget sjældent. Det er mere forældre/børn blade der bliver læst

Anmeld

28. oktober 2009

oo

jeg tænker over hvad jeg går i af tøj, fordi jeg gerne vil udstråle noget bestemt. men det er overhovedet ikke moderne

jeg bruger ikke ret mange penge på at shoppe og jeg gør det heller ikke ret tit. for det meste er det en nskjorte hist og en ny kjole pist, jeg tager aldrig afsted på shopping med fx 5000 i lommen og SÅ skal der bare købes ind, nono, jeg blir helt dårlig ved tanken!

og nej jeg læser absolut ikke modeblade! eller de der "sådan og sådan skal du være" blade generelt. nu arbejder en af vores venners lillesøster på et af de helt store pige/dameblade og hun har fortalt, at de bare sidder og finder på ting til artiklerne derinde. fx i artikler som "hvis din kæreste kigger på andre damer", så er det en eller anden tøs på 22 der har siddet og fundet på hele artiklen selv - helt uden nogen form for eksperthjælp. RET skræmmende! mine søstre, især den ene, læser de blade som bibler

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

Jeg går slet ikke efter noget, når jeg køber tøj osv...

Jeg gider ikke og skal være så højt med modetøj osv...

Vi køber tøj i Bilka og Føtex - Og det er vi godt tilfredse med...

Mange fra vores vennekreds er typer som, "Uh jeg skal have det sidste nye tøj der lige er kommet" Fordi de skal være hotte...

Jeg er ved at brække mig over det... Men det er DERES tøjstil osv...

Anmeld

28. november 2009

Tina2

Jeg tænker meget over hvad tøj jeg går i. Elsker lækkert tøj! Køber dog en meget stor del af mit tøj på ts, for jeg gider simpelthen ikke give alle de penge noget af det koster:-) Så synes det er fedt at kunne købe noget derinde som måske aldrig er brugt- eller brugt 1-2 gange og så få det til langt billigere priser.... Sælger også meget derinde!

Jeg er fx ret vild med en del fra G-star, men kunne aldrig drømme om at give så mange penge som det koster!!! Så finder det langt billigere derinde:-)

Jeg køber også tøj fra H&M, Only osv, men kan også godt li' mange af de lidt dyrere mærker... Køber dog aldrig i fx Bilka og Føtex, ikke fordi det er derfra, men falder aldrig for deres tøj.

Er ikke en der bare må gå i sidste nye skrig, for det er bestemt ikke alt nyt tøj og nye stile jeg bryder mig om....

Til ungerne køber jeg også gerne de lidt dyrere mærker, for synes meget af det er vildt fedt- men igen er det for det meste på ts.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.