Hvad var jeres tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
3 svar
3 synes godt om
21. oktober 2021

FrkVejle

Hej med jer.
Jeg helt ny herinde, men fyldt med forvirring og spørgsmål, så jeg håber I vil dele jeres erfaringer med mig

Lang historie kort;
Fik for 5 år siden konstateret PCO. Dog uden symptomer på det.
Jeg fik min kobberspiral fjernet i februar (9 mdrs tid siden). Har dog haft HELT regelmæssige menstruationer siden. Altid faldet 17-18 i måneden.

Jeg er meget sikker på, vi ramte omkring min ægløsning sidste mdr, og står uden at have fået menstruation endnu. Er gået 3 dage over.
Dog har jeg (i nærmest 14!) dage haft mens lign smerter.. har ikke engang så meget som pletblødt, hvilket jeg ofte gør dagene op til mens.

Tog en graviditetstest d 18 (dagen jeg burde få mens) men den var negativ.

har mens lign smerter, oppustet, træt og vilde humørsvingninger. Mest faktisk lidt “trist” og i dårligt humør - helt uden grund!

Har nogle af jer oplevet noget lign? Og hvornår testede I positiv første gang?��

Håber da jeg er gravid, men mærkeligt med negativ test.. og ellers vil jeg selvfølgelig gerne bare have min mens, så min cyklus ikke pludselig er fucked op, når den ellers er regelmæssig..

håber I vil dele erfaringer!

knus M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2021

B&J

Jeg har dog ikke pco og håber i snart får ønske babyen i maven

første gang var fordi jeg havde gået nogle dage over tid og testede fordi mine bryster var rimelig ømme 

her anden gang havde jeg fået svamp og tog til lægen han tog en test men der gik længe før de to streger kom og som han sagde ja lad os se om nogle dage. Og rigtig nok nogle dage efter kom to meget smukke streger 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Charl90

Har sjældent haft symptomer så tidligt.

Jeg har 2 cyklusser gået hhv 3 dage og 5 dage over tid inden da havde jeg kvalme i op imod en uge før forventet mens. Jeg var sikker på at den var der! Men nej, mens var bare forsinket og kroppen spillede mig et pus.

Den efterfølgende cyklus mærkede jeg ikke noget, men testede ved udebleven menstration og den var tydeligt positiv det blev så en SA i uge 11 men den efterfølgende cyklus var den positiv igen allerede 3+5 og nu er jeg 15+3

Så min erfaring er stol på dine tests og ikke din krop...

Test ved udebleven mens og derefter hver 2. dag indtil positiv eller mens...

Håber det lykkes

Anmeld Citér

22. oktober 2021

qwerty91

Jeg har oplevet rigtig mange gange at have alle symptomer og være sikker på at nu måtte den være der - bare for at opdage min mens var forsinket en uge eller to. Men jeg har også haft meget uregelmæssig cyklus. 

Jeg er nu gravid 6+2. Testede meget svagt positiv på dagen jeg skulle have menstruation (14 dage efter IUI). Et par dage efter det var den tydeligt positivt. Har ikke testet siden. 

Det sjove er at den cyklus hvor jeg er blevet gravid er en af dem hvor jeg har haft færrest symptomer. Siden nogle dage før jeg testede positiv har jeg været virkelig sulten og haft lidt mensagtige smerter indimellem. Her de sidste par dage har jeg været rigtig forstoppet, haft lidt kvalme og mega ømme bryster.

Den ventetid på mens er så ulidelig og frustrerende. Håber alt det bedste for dig/jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.