Min svigermor og jeg, kan ikke sammen, desværre efter 14 år bliver det ikke bedre da hun kun bliver “værre” i hendes personlighed - Meget passiv aggressive og meget egocenteret - det er virkelig hårdt at være omkring.
- Hun har tre børn, men to er skilt, og min mand og jeg er sammen på 14 år
- Nu er det også hun vild altid være hos os
om der er noget som helst hvert jul alle helligedage - Min mand bliver også “træt” ( såret ) af hende og han orker ikke hun skal være her hele tiden - men to andre er skilt og har børnene på skifte og har nye partner med børn, så de siger de kan ikke ha hun kommer hos dem 
Jeg er så ked af det
- Hun og jeg bliver aldrig gode venner og jeg kan desværre ikke lide hende, hun formodet altid at snakke negative til mig og nej jeg finde mig ikke i det - Jeg gider ikke et liv hvor jeg skal være den der “bare” skal ignorer hende og hun skal ha sin trælse opførelse - Og JO! Har sagt det til hende men hvergang jeg siger fra siger hun det ikke passer - Man kan blive vanvittigt når hun siger noget og man svarer det var ikke pænt sagt, og hun siger hvad var ikke pænt sagt?
det du sagde? Hvad sagde jeg? Så forklarer man - Så siger hun meget bestemt det har jeg ALDRIG sagt
- Jeg synes virkelig det er uretfærdigt at jeg skal til alle hellige dage / osv. - Ha det “træls” fordi det er synd for hende - Dette er også mit liv -
men om vi ikke har hende har hun ingen steder at tage hende
og hun manipulere min mand så han får ondt af hende
Er dette fair? Når hun har to andre børn?
jeg er så ked af det
Anmeld
Citér