Aftenkvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej jeg ved ikke endnu om jeg er gravid, testene har endnu ikke været positive, så det må tiden vise. Men jeg er begyndt at få kvalme når jeg skal lave aftensmad og i går kunne jeg ikke spise. Jeg kan ellers altid spise og oplever normalt meget sjældent kvalme. Er der nogen der har oplevet på den måde om aftnen? Man hører jo mest om morgenkvalme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2021

Nomnom

I begge mine graviditeter havde jeg det ok om morgenen og blev så langsomt dårligere over dagen. Eftermiddag/aften og nat var klart det værste og med den yngste var det igennem hele graviditeten.

Jeg har læst flere steder at det faktisk er relativt normalt - at kvalmen er om aftenen.

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Ønskebarn22

Hej 

Jeg er 7+0 og jeg indtil nu kun haft fornøjelsen af kvalmen om eftermiddagen/aftnen. Nu har jeg i et par dage så været ramt hele dagen, men stadig mildest om morgenen  

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Spændende tak for svar. Har ikke hørt om det før

Anmeld Citér

21. oktober 2021

BabyIgen2022

Anonym skriver:

Hej jeg ved ikke endnu om jeg er gravid, testene har endnu ikke været positive, så det må tiden vise. Men jeg er begyndt at få kvalme når jeg skal lave aftensmad og i går kunne jeg ikke spise. Jeg kan ellers altid spise og oplever normalt meget sjældent kvalme. Er der nogen der har oplevet på den måde om aftnen? Man hører jo mest om morgenkvalme?

Måske, spændende...

Jeg havde også den famøse aften-kvalme i 18 stive uger med min datter. Men jeg får også kvalme op til mens, når mit blodsukker er lavt, så for mig ville det ikke være et entydigt tegn.

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg havde heldagskvalme og kunne ikke udstå tanken om varm aftensmad de første 3-4 mdr., så det er slet ikke usædvanligt

Anmeld Citér

22. oktober 2021

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Da jeg ventede min søn fik jeg at vide af lægen at jeg skulle være forberedt på at morgenkvalme er misvisende eftersom det kan komme på alle tider af døgnet...

i første graviditet havde jeg det hver morgen i første halvdel, og fra 8-12 uger var det hele dagen... med nr. 2 var det i døgndrift i 2/3 af graviditeten og så slemt at jeg måtte få medicin

Anmeld Citér

22. oktober 2021

Anonym trådstarter

Puha det lyder godt nok frygteligt. Jeg har stadig madlede/kvalme, håber godt nok ikke det bliver så slemt...

Anmeld Citér

22. oktober 2021

Anonym

Jeg har haft kvalme hele døgnet rundt i alle mine graviditeter

Anmeld Citér

23. oktober 2021

Anonym

Min kvalme kom først fra uge 7 og den varede hele dagen, hvis jeg ikke spiste. Så det var en anden form for kvalme

Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.