Søger lidt råd til ansigtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Her er et billede af mit ansigt. Jeg går normalt ikke med makeup. 
Synes dog jeg ser  kedelig ud uden noget på. Jeg vil gerne eksperimentere, og håber på at lidt farver kan hjælpe på det lidt trætte/Matte look.
Nogle der har nogle forslag til farver eller andet makeup tricks, der kunne klæde mig?

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes slet du behøver makup!

Ser ud til du har rigtig pæn hud, og store flotte øjne, der ik behøver det helt vilde.

Personlig består min hverdags makup, af puder og mascara, og ik andet.

Dog er det ik hver dag, jeg bruger makup. 

Ska jeg i byen, eller gøre lidt extra ud af det, bruger jeg en blanding af 2 løse puder, mascara, øjenskygge og lidt bluch på kinderne.

Mit hår jeg ik farvet de sidste 5 1/2 år, da jeg er blevet mega glad, for mit næsten helt grå hår.

Så nogen gange er mindre, bare mere! Vh Stine 

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Frizzy

Hvad vil du have hjælp til Jeg ville bruge en foundation og en pudder + Rosa rouge. 
Lys bund øjenskygge og en mørkere i globelinjen- brun/ mørk lilla. 
Kohl mørkegrå eyeliner til under øjet og en flydende eyeliner til at lave streg over øjet 

Hvis du vil have øjenskyggen/ makeuppen til at holde så brug primer. Jeg elsker foundation fra Dior (backstage). 

Du ville også se flot ud med læbestift. 

Du kan også farve håret mere mørkebrunt. 

Held og lykke

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym

Jeg synes også selv jeg kan se lidt trist ud helt uden noget, men har fundet et trick som jeg synes virker for mig som kræver minimalt til hverdag, og så kan jeg putte lidt mere på til specielle situationer.

Jeg får farvet mine vipper (og bryn, fordi de er ret så små helt naturligt). Det gør at jeg ser ud som om jeg rent faktisk har fået en god nattesøvn. Og så bare lidt mascara på og og evt en lille smule gylden øjenskygge med lidt glimmer i. Det passer med at lave fin kontrast til mine blå øjne.

Til fest så ryger der lidt pudder og blush på, og evt lige lidt mere øjenskygge, og muligvis lidt læbestift.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.