enlige forældre med børn med diagnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Vil starte med at skrive, at min pige S på snart 3 år, har endnu ikke fået en diagnose, men bekymringen ligger på autisme.

Jeg googler selvfølgelig som en gal om autisme, jeg er enlig mor, min datter er donorbarn, og jeg støder på at mange autiske børn bliver tvangsfjernet/eller frivilligt fjernet, og nu har jeg bare en mega klump i halsen derfor vil jeg meget gerne høre fra andre enlige forældre med børn med en diagnose som feks autisme��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ved ikke, hvad du har læst, men det er altså LANGT FRA at alle børn med en diagnose som bliver fjernet. Træk vejret, ro på og kontakt PPR for, at få sat gang i en proces om en eventuel udredning. Det er de færreste som i øvrigt bliver udredt som 3 årig.

Hilsen en mor som har en søn med ADHD

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg kender en enlig mor ti 2 hvor den ældste har fået en autisme diagnose. hun har været alene med dem ( de har dog hver sin far men den ældste ser ikke sin) hun er tilmed ung mor, men hun klare det så fint. hun er pt ved at søge noget aflastning til ham, men bortset fra det køre alt som det skal.

Du skal tage det helt roligt - lle vil da hjælpe dig og din datter så i får det godt og kan trives med eventuelle diagnose hun måske får

kram til dig

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym

Øh hvad...? Det er så på ingen måde rigtigt. Du kan sikkert få aflastning osv., men der er da ingen der tvangsfjerner, med mindre du klarer jobbet fuldstændigt elendigt, og der er tale om at barnet har virkelig dårlige kår. 
Vi har en med autisme og en med diabetes. Har aldrig hørt om tvangsfjernelse i min omgangskreds pga autisme eller anden diagnose. Glem alt om det.. og nyd dit barn, der ikke bliver anderledes af en diagnose. 
Stort kram.

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det er simpelthen bare ikke korrekt.?????

Min kusine har autisme i svær grad og har da alle dage boet ved sin mor.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.