Symptomer næsten væk 6+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hvordan har jeres symptomer været i den tidlige graviditet? 

Jeg er i dag 6+6 og har den sidste uges tid ikke mærket så meget til de symptomer, jeg ellers har haft fra kort før jeg testede positivt 3+5. De symptomer jeg har haft er ømme bryster, niv og jag i underliv og lænd, ligamentsmerter ved fx nys. Jeg har stadig større bryster end normalt og de er også en lille smule ømme indimellem (mest op ad dagen) og har også indimellem lettere kvalme hvis der går lang tid mellem mine måltider. Er stadig træt som et alderdomshjem, som jeg har været næsten siden jeg testede positivt og så er jeg enormt tørstig hele tiden og tisser også oftere end jeg plejer. 
Jeg kan godt høre at jeg nok er nervøs uden grund, men med 2xSA og 1xMA i bagagen, så overtænker jeg virkelig alt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2021

B&J

På det tidspunkt havde jeg kun lidt ondt i mine bryster. Og sådan har det været vejen igennem hvis jeg ikke kunne mærke babyen og maven voksede vil jeg ikke tro jeg var gravid for har ingen ting havde jeg heller ikke første gang

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Ingen andre der vil dele deres erfaringer?

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Charl90

15+2 næsten ingen symptomer. Sådan var det også i forrige graviditet bare nyd det.

Jeg har haft flere symptomer de gange jeg har aborteret end når det går godt. Så det kan du slet ikke analysere noget ud fra bare tro på det

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg havde en tidlig scanning i dag pga mine tidligere tab. Scanningen viste desværre at jeg ikke længere er gravid. Nu skal de næste dage vise om det sidder i eller udenfor livmoderen

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Sikke noget Mange gode tanker til dig. Det er så forfærdeligt hårdt at miste. Kram

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde en tidlig scanning i dag pga mine tidligere tab. Scanningen viste desværre at jeg ikke længere er gravid. Nu skal de næste dage vise om det sidder i eller udenfor livmoderen

Øv øv, stort kram til dig!
Håber alt forløber sig fint, og er hurtig overstået. Har også selv prøvet at miste 3 gange, og det er hårdt. 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym trådstarter

Som om det ikke kunne blive værre, så ligger jeg lige nu på sygehuset og venter på at blive opereret, da det desværre viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Som om det ikke kunne blive værre, så ligger jeg lige nu på sygehuset og venter på at blive opereret, da det desværre viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen

Årh hvor er det uretfærdigt har selv været der mange gange før det lykkedes det hele og har nu 2 fantastiske piger.  Håber snart du får lidt held, det er så hårdt. Kram fra mig. PS jeg fik noget kemostof imod gul, fordi de ikke ville risikere der skete noget med mine æggestokke og æggeledere da jeg i forvejen har pcos... Er det en behandling de har foreslået dig? 

Anmeld Citér

21. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Mange tanker til dig! Håber alt forløber sig fint

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.