Størrelse på maven, ændring af kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
5 svar
5 synes godt om
18. oktober 2021

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Kære jer der har flere børn

Har jeres gravditetsmave set ens ud i alle graviditeter, har i taget lige meget på og hvordan har jeres krop ændret sig efter de forskellige graviditeter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har født 3 børn. Maven sad ens alle gange. Kæmpe dunk, og sad lavt.

Tog 25/25/32 kg.

Har alle gange tabt mig til min min normal vægt indenfor et års tid (63 kg)

Men kroppen ser sku lidt anderledes ud nu,  slank mave, men løs i betrækket efterfulgt af en masse strækmærker.

Mine bryster har også fået høldeskræk og søgt i sikkerhed i gulvhøjde men heyy så længe de hænger bare nogenlunde ligemeget så det sku fint for mig

Anmeld Citér

19. oktober 2021

snec

Har haft tre graviditeter, som har set  ogenlunde ens tror jeg.... Altså... Er jo ikke helt færdig med denne endnu. Maven sidder nogenlunde ens. Tror jeg nok. Svært helt at huske da det er 12 år siden sidst. Men mit udgangspunkt denne gang var en meget højere startvægt - vejede mere da jeg startede denne graviditet, end da jeg var højgravid sidst. Tilgengæld har jeg her i uge 32 stadig ikke taget mere end 4 kg på. Hvilket passer mig fint. Da startvægt var 89, så skal ikke tage så meget på.

Med de andre to andre tror jeg jeg tog Ca 10 kg på... Men kan ærlig talt ikke helt huske det. 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
havudsigt skriver:

Kære jer der har flere børn

Har jeres gravditetsmave set ens ud i alle graviditeter, har i taget lige meget på og hvordan har jeres krop ændret sig efter de forskellige graviditeter?

Jeg har begge gange båret relativt lavt.

Første gang startede jeg på 60 kg og tog 30 kg på. Anden gang startede jeg på 83 kg og tog 10 kg på. Maven var klart størst anden gang. Baby nr 2 vejede 200g mere end baby nr 1. 
Jeg fik rigtig mange strækmærker første gang, på lår, mave og bryster. Anden gang fik jeg lidt flere på maven men ellers ikke noget. 

Mine fødder har ændret sig her anden gang. Begge gang hævede de meget så jeg ikke kunne passe mine sko, men her 1½ år efter anden fødsel er mine fødder stadig bredere end før. Og jeg havde brede fødder i forvejen, så det gør det ikke nemt at købe nye sko.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

AnoMor

Esj skriver:

Jeg har født 3 børn. Maven sad ens alle gange. Kæmpe dunk, og sad lavt.

Tog 25/25/32 kg.

Har alle gange tabt mig til min min normal vægt indenfor et års tid (63 kg)

Men kroppen ser sku lidt anderledes ud nu,  slank mave, men løs i betrækket efterfulgt af en masse strækmærker.

Mine bryster har også fået høldeskræk og søgt i sikkerhed i gulvhøjde men heyy så længe de hænger bare nogenlunde ligemeget så det sku fint for mig

Hahaha man kan bare mærke din selvsikkerhed i dit svar. Tak for et godt grin

Anmeld Citér

19. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Min anden graviditet var synlig langt før den første, som jeg kunne skjule med lidt god vilje til efter 20-ugers scanningen. Anden gang kom jeg kun med nød og næppe over nakkefold. Jeg tog en 10 kilo på hver gang vil jeg tro og tabte dem + en håndfuld mere bagefter i det første halve års tid med amning osv. Nu vejer jeg mindre end nogensinde før og mit hylster er sgu mildest talt blevet lidt løst i det  Altså der er virkelig ikke ret meget barm eller rumpe tilbage - men alt i alt er det nu ikke så galt, taget i betragtning af at have leveret to hele små mennesker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.