Graviditets kvalme og opkast!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej alle sammen! 

jeg er 7+0 idag - har det hjertet banke osv. 

MEN!!! Jeg er så plaget af opkast og kvalme, mest bare kvalme. Men opkast med blod i. (Lægen er konsulteret) 

kom gerne med jeres fif? Alt hvad i har �� der er fanme lang vej igen, hvis jeg skal lide så meget af det så længe som ved min datter! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2021

Anonym

Hæng i og hold ud. Det kan godt gå væk. 
Jeg er gravid med vores 3. barn på 5 år. Jeg har haft kvalme og kastet op gennem alle 3 graviditeter. Man kommer igennem og på den anden side. 

Sørg for godt med hvile, små måltider og prøv med syrlige bolcher. 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

2021baby

Puha stakkels dig! Jeg sidder med min nyfødte datter i armene, og ryger fluks tilbage til foråret, hvor jeg havde det præcis som dig. Også med blod i opkast, fordi jeg kastede SÅ meget op. Følte mig fuldstændig invalid, indtil det stoppede omkring uge 14. 

Det der hjalp mig bedst var sea-bands, koldt vand (med masser af isterninger), Mathilde kakao milkshake (aner ikke hvorfor, men de virkede ), æbler i både og agurk. Og tyggegummi til at tage eftersmag af mad. 

Ellers var det søvn for åbne vinduer, og lydbøger i sengen der hjalp mig igennem. Søvn, søvn, søvn. 

Sender en masse tanker. Det er simpelthen en forfærdelig periode at skulle overstå. Heldigvis bliver det bedre snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.