Er vi enige om, at det er en baby Girl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2021

Projektbaby2

Profilbillede for Projektbaby2

Hey!!

Er der nogen, som kan tyde på disse billeder, at det er en pige?

god aften :-*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2021

Anonym

Øhm har du fået afvide, at det er en pige da? Synes min pige så lidt anderledes ud til kønsscanning. Hun havde sådan nogle små streger, som scanningsdamen bed sig mærke i... men jeg har ærligt talt ikke forstand på det.

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Projektbaby2

Anonym skriver:

Øhm har du fået afvide, at det er en pige da? Synes min pige så lidt anderledes ud til kønsscanning. Hun havde sådan nogle små streger, som scanningsdamen bed sig mærke i... men jeg har ærligt talt ikke forstand på det.

Tak for svaret :-*

Jeg skylder lidt forhistorie, beklager. Jeg var til kønsscanning og hun oplyste, at hun var usikker, men troede, at det var en pige. Så blev jeg pludselig selv i tvivl og ville derfor forhøre mig hos jer :-)

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Sukkermor

Jeg synes det er ok tydeligt med de tre streger for en pige  Tillykke

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Anonym

Projektbaby2 skriver:

Tak for svaret :-*

Jeg skylder lidt forhistorie, beklager. Jeg var til kønsscanning og hun oplyste, at hun var usikker, men troede, at det var en pige. Så blev jeg pludselig selv i tvivl og ville derfor forhøre mig hos jer :-)

Ahh okay Blev du tilbudt en ny scanning? Mine 3 streger var MEGET tydelige vil jeg sige, så jeg kan da godt forstå, hun er i tvivl. Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Projektbaby2

Sukkermor skriver:

Jeg synes det er ok tydeligt med de tre streger for en pige  Tillykke

Mange tak for svar :-*

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Projektbaby2

Anonym skriver:

Ahh okay Blev du tilbudt en ny scanning? Mine 3 streger var MEGET tydelige vil jeg sige, så jeg kan da godt forstå, hun er i tvivl. Hvor langt er du henne?

Nej det gjorde hun faktisk ikke - men måske var hun sikker nok alligevel så til i hvert fald ikke at tilbyde en ny scanning. Jeg er 15+4 :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.