Plukveer og jav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2021

Maja hc

Okay okay 

Jeg har gået og stået lidt for meget idag.

men nu vælter plukveer ind og stråler i missen og ud i begge ben. De er der mer eller mindre konstant og har stået på i 2 timer 

vil i ikke mene at det er kroppens måde at sige jeg skal forholde mig i ro eller?

uge 33

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maja hc skriver:

Okay okay 

Jeg har gået og stået lidt for meget idag.

men nu vælter plukveer ind og stråler i missen og ud i begge ben. De er der mer eller mindre konstant og har stået på i 2 timer 

vil i ikke mene at det er kroppens måde at sige jeg skal forholde mig i ro eller?

uge 33

har du taget tid på det?

men jo plukveer er kroppens måde at sige fra på...

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Maja hc

Wampires skriver:

har du taget tid på det?

men jo plukveer er kroppens måde at sige fra på...

imellem 2 min og 7 min pause 

Anmeld Citér

16. oktober 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Prøv at lægge dig ned på siden og slap godt af med noget rolig musik en times tid. Plukveer skulle gerne falde til ro når du aflaster - men kan forværres af at ligge på ryggen. 

Falder de ikke til ro men bliver ved med at være ret regelmæssige så synes jeg du skal ringe til fødegangen. 

Håber det går i sig selv igen�� gør de det så skal du nok lige tage et par dage på langs og så langsomt gå igang igen, så du ikke bliver ved at presse citronen.

Anmeld Citér

16. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Maja hc

123321 skriver:

Hvor langt er du henne? 

Uge 33

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Maja hc

nemisis skriver:

Prøv at lægge dig ned på siden og slap godt af med noget rolig musik en times tid. Plukveer skulle gerne falde til ro når du aflaster - men kan forværres af at ligge på ryggen. 

Falder de ikke til ro men bliver ved med at være ret regelmæssige så synes jeg du skal ringe til fødegangen. 

Håber det går i sig selv igen�� gør de det så skal du nok lige tage et par dage på langs og så langsomt gå igang igen, så du ikke bliver ved at presse citronen.

Okay det vil jeg forsøge , jeg oplever at de forværres når jeg rejser mig op eller går rundt. Har Dog kunne sove fra dem, men maven er konstant hård

Anmeld Citér

17. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Hvis du er bekymret så ring til hospitalet :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.