6+2 test en smule svagere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
7 svar
2 synes godt om
16. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej ��

jeg er gravid 6+2, men testene er ikke bragende positive, som de var i min feste graviditet. Jeg tog en i torsdags og en i dag, den i dag er svagere end den i torsdags og nu kører tankerne �� I kan selvfølgelig ikke vide det, men hvad tænker I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Kan godt se den ser noget svagere ud.. 

I mit tilfælde har det desværre aldrig endt positiv når mine test enten ikke har udviklet sig / eller blevet svagere.

Men det er jo slet ikke sikkert det er tilfældet hos dig har du fået en tidlig scanning og set alt ser okay ud?  

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Enmere20

Jeg vil sige lad være med at teste mere  Jeg stoppede selv med at teste efter et par dage og spurgte lægen om at få målt hcg i stedet så jeg kunne se at det steg. På et tidspunkt stopper testene med at kunne måle hcg fordi niveauet er så højt og jeg kan love for at det har givet bekymringer i den terminsgruppe jeg er i på facebook helt uden grund  

selvom det er lettere sagt end gjort, så nyd du er gravid

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar, jeg ved godt at jeg ikke burde teste, det er bare så svært, når der alligevel er nogen tilovers i skuffen  men nu har jeg fortrudt, jeg kommer nok til at tjekke igen i morgen. Jeg har bestilt en tidlig scanning om 12 dage, der er lidt længe til nu, øv. Jeg var ellers ikke bekymret før…

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Enmere20

Anonym skriver:

Tak for svar, jeg ved godt at jeg ikke burde teste, det er bare så svært, når der alligevel er nogen tilovers i skuffen  men nu har jeg fortrudt, jeg kommer nok til at tjekke igen i morgen. Jeg har bestilt en tidlig scanning om 12 dage, der er lidt længe til nu, øv. Jeg var ellers ikke bekymret før…

Jeg tror alle gravide kender den følelse  alt bliver overanalyseret til mindste detalje og hvorvidt det betyder noget skidt

12 dage er alligevel noget tid, hvis du er bekymret kan du så ikke få en lidt tidligere så du kan finde lidt ro i det? jeg var selv afsted 6+5 fordi jeg ville være sikker på at der var et lille hjerte der slog

Anmeld Citér

16. oktober 2021

B&J

Prøv at købe en anden test og se fordi det kan jo være testen der er dum 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Fik du testet igen? Der kan jo være mange ting, der spiller ind, der gør den ser lidt svagere ud. Jeg synes mere testen ser lidt underlig ud dor hvis du ser øverste oppe er stregen lige så tydelig som den nederste.

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg testede igen her til morgen og da så den sådan her ud  det var dejligt at se, nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal tro, men jeg er mere positiv nu i tankerne  jeg glæder mig til en tidlig scanning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.