Er der to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er der en ekstra streg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.708 visninger
10 svar
4 synes godt om
15. oktober 2021

Mieeex

Hej derude. 

Jeg er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller ej, eller om der rent faktisk godt kunne være noget. Kan I overhovedet se en ekstra streg? Det jeg tror jeg kan se er tydeligere irl, men stadig meget svagt... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2021

Mieeex

Mieeex skriver:

Hej derude. 

Jeg er meget i tvivl om det er en skyggestreg eller ej, eller om der rent faktisk godt kunne være noget. Kan I overhovedet se en ekstra streg? Det jeg tror jeg kan se er tydeligere irl, men stadig meget svagt... 

Kom selvfølgelig til at sætte vandmærke på billedet, så man ikke kan se testen Her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. oktober 2021

Miida

Hej! 
jeg har også lige testet, på en test fra normal, er det også den du har? Jeg er også meget i tvivl om der er 2 streger på min? 
synes dog at jeg kan se en svag streg på sin også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Ja mon ikke der er noget på vej hvor langt skulle du være? Håber den er der.

Anmeld Citér

15. oktober 2021

Mieeex

Miida skriver:

Hej! 
jeg har også lige testet, på en test fra normal, er det også den du har? Jeg er også meget i tvivl om der er 2 streger på min? 
synes dog at jeg kan se en svag streg på sin også

Hej! Jeg kan også godt se en meget svag streg på din! 

Den test der er på mit billede er RFSU tidlig test fra fakta.

Anmeld Citér

15. oktober 2021

Mieeex

123321 skriver:

Ja mon ikke der er noget på vej hvor langt skulle du være? Håber den er der.

Jeg har regnet mig frem til at jeg er 5+3 hvis min cyklus er 28 dage. Problemet er bare at jeg ikke aner hvad min rigtige cyklus er, da jeg smed p-pillerne d. 5/9 og sidste menstruations første dag var d. 8/9. Jeg har faktisk ikke planlagt denne graviditet, hvis jeg er gravid. Men kondomet sprang omkring ægløsningstidspunktet.  

Dog har kæresten og jeg snakket om, at hvis jeg er gravid, så tager vi den derfra. Jeg er meget sikker på at jeg ikke ønsker abort og ligegyldigt hvad jeg vælger, så vil han være der for mig. 

Hvis min "normale" cyklus er længere, så kan jeg være alt fra 4+3-5+3. Det undrer mig dog bare hvorfor stregen er så svag, hvis jeg er så "langt" henne. Har endda brugt RFSU tidlig test.. 

De andre teste jeg har taget har ikke vist skyggen af en ekstra streg. 

Anmeld Citér

15. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det type test har jeg tit fået en streg på uden at være gravid.. Tror de begge er negative 

Anmeld Citér

16. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

Vent et par dage og test igen, så har du nok svaret. Kan jo være ægløsning har ligget lidt senere, der er en bio eller testen, der driller

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Charl90

Test om to dage. Så svage streger har jeg dårlig erfaring med.

Anmeld Citér

16. oktober 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvis du skulle være 5+3 vil jeg mene den helt klart er negativ. Stregen burde være meget tydelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.