The squid game

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
18 svar
35 synes godt om
14. oktober 2021

Frizzy

Ville I lade en på 8 se the squid game? Sammen med storebror på 12?

har ikke set den selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2021

AnoMor

Frizzy skriver:

har ikke set den selv

Nej aldrig i livet. Ville ikke engang lade storebror på 12 se den. 

Menneskene bliver direkte pløkket i hovederne med maskinepistoler og almindelige pistoler. Falder ned og splatter ud for 40+ meter. Og brændes osv. 

Det er ikke en serieforbryder børn under 16+

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Frizzy

Really   Godt jeg fik det standset 

Havde ikke sat mig ind i den. Undrede mig over de så serie på voksenprofilen lige pludselig.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Altså min datter på 11 og jeg har faktisk set den mere eller mindre sammen.. 

Ja de bliver pløkker i hovederne. Der er blod. De dør osv... Min datter kan godt skælne mellem film og det virkelig liv..

Vi synes det en møj fed serie,  vi overlevede og har ikke fået varig mental skade

Anmeld Citér

14. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Frizzy skriver:

har ikke set den selv

Nej. Den 12 årig, ja sammen med mig. Men jeg ville ikke lade en 8 årig se den. 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Udover de til tider voldsomme scener så er der også to "sex scener", men det har ikke nogen rigtig relevans for plottet så man kan springe dem over. 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

B&J

Ikke den mindste dreng men handler om hvor følsom ens børn er for drab fordi der bliver slået mange ihjel

jeg så den med min på 11 og han syntes den er mega sej og god men han forstår også godt det bare er film og ingen bliver slået ihjel 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Perle1

Øh nej.. En 8 årig aldrig i livet. I min optik bør børn slet ikke se den så længe de er under aldersgrænsen. Jeg tvivler kraftigt på at en 8 rig og 12 årig får noget ud af filmen. For ikke at tale om den dystre og voldelige karakter filmen er i.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Missyou

aldrig i livet!

Anmeld Citér

14. oktober 2021

AnoMor

Perle1 skriver:

Øh nej.. En 8 årig aldrig i livet. I min optik bør børn slet ikke se den så længe de er under aldersgrænsen. Jeg tvivler kraftigt på at en 8 rig og 12 årig får noget ud af filmen. For ikke at tale om den dystre og voldelige karakter filmen er i.

Jeg er helt enig. For mig er der en grund til at der er aldersgrænse på film. Selvom min 6 årige godt kan skelne mellem film og virkelighed så får han ikke lov at se den selvom han er meget nysgerrig efter de mange youtube videoer lavet til tegnefilm der er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.