Sommerhus med Pool

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2021

Anonym trådstarter

Vi har tre børn jeg vild så gerne låne et sommerhus med pool næste år -

Men manden siger det ender med at blive vanvittigt dyrt da vi skal ha poolen på 30 grader

jeg kan ikke udregne det -

men hvad giver i for Pool og sommerhus i Danmark? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Men manden siger det ender med at blive vanvittigt dyrt da vi skal ha poolen på 30 grader

Altså vi har altid lejet uden for skolernes ferie. Så prisen har været derefter. Mener vi har givet 5-6000kr. ish for en uge. Dertil kommer så strømforbrug. Vi har ligget på ca. 1500kr. Men der har vi ikke haft brugt sauna. Kun spa og swimmingpool. Og så har vi også fyret godt i brændeovnen. 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi har lejet pool-sommerhus mange gange, det behøver ikke at kost spidsen af en jetjager. Vi gå altid efter energispare huse, og af nyer dato.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg håber at jeg må joine tråden med et spørgsmål

Hvor finder I disse sommerhuse? Prøvede på et tidspunkt at finde et -også med pool, men det blev vanvittigt dyrt og var ofte til mange mennesker

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi har bl.a lejet igennem Dancenter og NOVASOL. Vi lejer uden for skolernes sommerferie.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Anonym

SDD skriver:

Jeg håber at jeg må joine tråden med et spørgsmål

Hvor finder I disse sommerhuse? Prøvede på et tidspunkt at finde et -også med pool, men det blev vanvittigt dyrt og var ofte til mange mennesker

Vi lejer altid ved Esmark. Det er godt nok kun ved Vesterhavet, men det passer os fint.

Og har der været noget bøvl med huset, har de bare været super venlige og hjælpsomme. 

Men vi lejer altid uden for skoleferierne. 

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Igen

Profilbillede for Igen

Vi har lejet et stort sommerhus med pool, spa og sauna i december, som også er en ret dyr periode. Det koster ca. 10.000 plus forbrug på ca 1.500-2000 for en uge

Anmeld Citér

15. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lige været afsted, hvor pool, spa, sauna blev flittigt brugt. Vi var 7 voksne, 3 teenagere og 1 barn på 10 år. Det var et stort sommerhus. Vi betalte 4000 kr. for strøm

Anmeld Citér

15. oktober 2021

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Anonym skriver:

Vi lånte et sommerhus i påsken. 4 dage. Med pool. Vi gav 1200 for el. Og det var inkl pool opvarmning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.