Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Hvor mange går egentlig i fødsel før terminsdato? Jeg tænker ikke på jer, som bliver sat i gang før tid pga forskellige årsager, men dem hvor fødslen naturlig går i gang før
Tak for jeres svar!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bech1919 skriver: Hej piger Hvor mange går egentlig i fødsel før terminsdato? Jeg tænker ikke på jer, som bliver sat i gang før tid pga forskellige årsager, men dem hvor fødslen naturlig går i gang før Tak for jeres svar!
Min fødsel gik godt nok i gang dagen efter termin. men ved at min mor gik i fødsel to dage før termin med mig. Og har et par veninder der også gik i fødsel 1 og 2 uger før. Fællesnævneren for dem er dog at alle var 2. Eller flere gangs fødende
Mit vand gik 36+6. Det kom som en kæmpe overraskelse for "førstegangsfødende går oftest over tid" (citat: lægen).
Min fødsel gik igang 39+2, til min store overraskelse fordi der ingen optakt havde været, men blev "vækket" af et fint lille springvand kl 06.
Vand adgang, 30+6 - født 32+2
Veer 29+0 - født samme dag
Vand afgang 28+1 - født 28+2
Min søn er født 39+2 selvom jeg virkelig havde regnet med at gå over tid da alle i min familie er gået over tid
Jeg fik så trykket på 36+, men mente 39+
Første fødsel blev jeg sat igang over tid.
Men min fødsel nummer to startede 39+4 og fødte 39+6, altså dagen inden termin
Min anden fødsel gik i gang med første ve kl 22 39+6. Fødte kl 13 dagen efter.
Første fødsel blev jeg sat i gang 41+3.
1 fødsel. Uge 36+2
2. Fødsel. Uge 38+6
3. Fødsel uge 39+5
Alle startet med spontane veer.
Min fødsel gik igang uge 36
mit vand gik af sig selv inde ved jordmoren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128