Clearblue positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
8 svar
11 synes godt om
11. oktober 2021

Boenne90

Profilbillede for Boenne90

Hej alle sammen 

Jeg tog en clearblue test i sidste uge. Efter 5 min smed jeg den ud fordi den ikke viste noget. Efter en lille time kiggede jeg i skraldespanden, hvor den så var svag positiv. Måske blev den det allerede efter 10 min. Det ved jeg ikke.. Hvad tænker i - kan testene snyde? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Boenne90 skriver:

Hej alle sammen 

Jeg tog en clearblue test i sidste uge. Efter 5 min smed jeg den ud fordi den ikke viste noget. Efter en lille time kiggede jeg i skraldespanden, hvor den så var svag positiv. Måske blev den det allerede efter 10 min. Det ved jeg ikke.. Hvad tænker i - kan testene snyde? 

Test igen i morgen eller overmorgen og se om den bliver positiv indenfor tiden. Da du kun kan stole på en test når det aflæst indenfor tid.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Tag en ny test. Hvis du testede i sidste uge,  burde du nu kunne få en positiv test indenfor tid.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Ano1991

Boenne90 skriver:

Hej alle sammen 

Har du testet igen?

Anmeld Citér

8. december 2021

Boenne90

Theil skriver:

Har du testet igen?

Nej det har jeg ikke. Jeg har i mellem tiden fået konstateret PCO og skal til forundersøgelse mhp. Fertilitetsbehandling

Anmeld Citér

8. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Men skal du ikke teste igen hvis du ikke har haft mens siden? Du kan vel meget vel være gravid ☺️

Anmeld Citér

12. december 2021

Boenne90

Sommersol2021 skriver:

Men skal du ikke teste igen hvis du ikke har haft mens siden? Du kan vel meget vel være gravid ☺️

Jeg tror ikke jeg er. Har pco, stadig ikke fået mens (min sidste menstruation var d. 24 juni ) og min kæreste har nedsat sædkvalitet, så chancen er nok lille. Har dog haft det anderledes i min krop de sidste par dage og jag i underlivet som jeg ikke har mærket længe samt hovedpine, halsbrand og en smule ømme bryster. Så måske er der noget på vej af en eller anden art

Anmeld Citér

13. december 2021

Mabo95

Med så tydelig en steg efter tid, så havde jeg helt klart taget en test igen, også tiltrods for pco

Anmeld Citér

22. december 2021

Boenne90

Mabo95 skriver:

Med så tydelig en steg efter tid, så havde jeg helt klart taget en test igen, også tiltrods for pco

Det har jeg gjort og de er meget blanke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.