Erfaringer med vandafgang som start på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.747 visninger
14 svar
6 synes godt om
11. oktober 2021

2021baby

Dette er min 2. fødsel, men første gang, at det er gået igang af sig selv, så jeg aner faktisk ikke rigtig hvad jeg kan forvente

Her til morgen er mit vand gået. Så mit spørgsmål er; til jer hvis fødsler startede med vandafgang, hvor længe gik der før at I fødte?  

Håber jo på, at det betyder at der kommer en baby i dag  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

RB90

Her gik der 12 timer med min datter  

held og Lykke med fødslen!  Er så misundelig, sidder her i uge 39+4 med ingen tålmodighed tilbage

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vandet gik kl 05.00

veer kl 06.00

på hospitalet kl 09.00

født kl 11.07

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Her gik der godt et døgn fra vandafgang til fødsel.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

BG17

Profilbillede for BG17

Fra mit vand gik, var min baby ude efter 1,5 time.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Emiliaa92

Første gang gik mit vand kl 20, veer ved 1 tiden og hun var ude kl 04.20

Her anden gang gik mit vand ved 12 tiden, der skete intet før kl 20, hvor jeg fik lidt veer. De gjorde ikke rigtig fremskridt, så fik vedrop ved 02.30 tiden og han var ude kl 03

Held og lykke

Anmeld Citér

11. oktober 2021

H1986

Ved barn nr 1 gik vandet af sig selv, veerne begyndte efter 1-2 timer og han blev født ved akut kejsersnit 24 timer senere

Ved nr 2 tog de vandet 40+2 på fødegangen (fordi nr 1 var stor ved termin), veerne gik igang 1-2 timer efter og efter i alt 4 timer var hun født

Nr 3 ligger 21 dage gammel i mine arme, men blev født uden vandafgang som startskud. Jeg har derfor utålmodigheden i frisk erindring

Jeg håber for dig, at der snart kommer veer, så du kan møde din baby

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Ananas

Mit gik vand gik kl 7ish om morgen som det første tegn på fødsel og fødte kl 21.30 samme aften veerne kom først langsomt i gang op ad formiddagen. Held og lykke!

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Her blev jeg sat i gang efter næsten halvandet døgn fordi jeg kun havde små og uregelmæssige veer på det tidspunkt. Der gik 10 timer fra første pille til hun var født.

Held og lykke med fødslen

Anmeld Citér

11. oktober 2021

B&J

Nu ved jeg godt dit er anden gang men min første gang gik vandet den 

1 marts ved jordmoren kommer på sygehuset alt er fint de ligger en pille i håb min veer går igang og vi bliver sendt hjem

2 marts op på sygehuset igen bliver tjekket og  og får lå piller op i løbet af hele dagen for i håb om veerne går igang ingen ring sker

3 marts ligger de igen pille op midt på dagen og igen ved 21.30 kl 22.00 går min veer endelig igang 

4 marts kl 12.10 kommer vores dejlige dreng endelig til verden sikke en omgang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.