Ekspert-vurdering af NUB (køn) forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg var til nakkefoldsscanning i tirsdags.

Efterfølgende sendte jeg billederne fra scanningen til en side, hvor man kan betale for en ekspertvurdering af, hvad det ser ud til at blive - intet sikkert. Jeg er egentlig ligeglad, men synes alligevel det er SÅ spændende (måske især fordi de to navne vi har klar, begge er navne som vil gå i arv og betyder meget ).

Eksperterne får ret gode anmeldelser på nettet, men jeg kan ikke forstå deres vurdering, som er 80 % pige.

De to midterste billeder er mine og det øverste og nederste er eksempler på nub-teorien. På det billede af mine, hvor eksperterne vurderer (og har tegnet), at det er en pige, kan jeg jo se en hvid prik ovenfor, som må være drengenubben? For ikke at tale om det andet, ret tydelige billede, som jeg også sendte til eksperterne. 

Vil I komme med et bud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2021

Jopige

Det ligner en pige

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Anonym trådstarter

Tak for dit svar  Men synes du ikke det ligner, at der er en lille nub, der peger op ad, som en drengs?

Drengenavnet vi vil give er fra min bedstefar (som jeg ikke har mere) og min bedstemor vil blive lykkelig over at høre det, så måske håber jeg LIDT på en dreng. På den anden side har vi allerede en dreng og “en af hver” er jo også en oplevelse jeg gerne vil have 

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Kmb90

Det er en pige

Anmeld Citér

9. oktober 2021

Jopige

Anonym skriver:

Tak for dit svar  Men synes du ikke det ligner, at der er en lille nub, der peger op ad, som en drengs?

Drengenavnet vi vil give er fra min bedstefar (som jeg ikke har mere) og min bedstemor vil blive lykkelig over at høre det, så måske håber jeg LIDT på en dreng. På den anden side har vi allerede en dreng og “en af hver” er jo også en oplevelse jeg gerne vil have 

Nej jeg synes virkelig det ligner en pige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.