Eksperthjælp: Flugttrang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. oktober

Gitte Sander

Gitte! Har løst til at løbe væk og begynde på en frisk . Er blevet ydmyget nok. Fundet mig I for meget . Hved bare når min mindste søn flytter. Er jeg borte . Kan ikke trække vejret . Min mor gik bort for 2 år siden .Der kan se jeg skal videre ....

Gittes svar

Hej,

Det er lidt svært at tyde din besked, altså læse hvad det præcis er, du skriver. Men jeg synes det lyder alvorligt.

Så jeg synes du skal overveje om du måske har brug for hjælp tidligere.

Du skriver at du er blevet ydmyget nok og har lyst til at løbe væk. Og at du vil vente til din mindste søn flytter. Så det jeg siger er: Måske skulle du opsøge hjælp nu. Måske skulle du tale med nogen om det. Få noget hjælp her og nu.

Opsøg en samtalemulighed, hos en psykoterapeut eller psykolog eller din egen læge.

Eller ring til en krisetelefon, fx hos Danner tlf. 33 33 00 47 eller LevUdenVold's hotline tlf. 1888, hvis følelsen af at blive ydmyget handler om noget, der muligvis er psykisk vold.

Venlig hilsen,

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmesider: www.gittesander.dk og www.gribkærligheden.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.