Graviditetstest + blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer! 

Jeg tog en tidligtest og en alm. test i søndags, og synes jeg jeg kunne Ane en streg på tidligtesten! 
Jeg ventede to dage, og tog igen en tidligtest og en alm. test. Stregen på tidligtesten var det samme, som i søndags. 

Der er dog intet på den almindelige test, og jeg ved ikke hvornår den almindelige test ville kunne måle graviditeten (hvis jeg er gravid)? Min cyklus er mega uregelmæssig og ligger på minimum 38 dage, sidste gang var den 100 dage.. Så jeg ved ikke engang hvornår jeg skal have min menstruation

I mandags, og i dag har jeg dog oplevet en lille blødning. Ikke noget vildt, og kun noget jeg opdagede da jeg kiggede på papiret. Det var meget lidt og næsten helt lyserødt. 

Jeg er mega nervøs, for nu har der været to tidlig test med svag streg, men intet på den almindelige. Og er der andre der har oplevet blødning? Har læst lidt om implantationsblødning, men vil jeg kunne teste positiv hvis ægget kun lige har sat sig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2021

Lf

Har ikke oplevet det, ville bare lige sige at hvis det er apotekets test på billedet (det syntes jeg det ligner) bør du købe et andet mærke, da de er kendt for at lave falsk positiv/skyggestreger :-) 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Lf skriver:

Har ikke oplevet det, ville bare lige sige at hvis det er apotekets test på billedet (det syntes jeg det ligner) bør du købe et andet mærke, da de er kendt for at lave falsk positiv/skyggestreger :-) 

Den på billedet er fra apoteket, den tidligtest jeg tog i morges var fra fakta  

Håber ikke den er falsk positiv :-(

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Apotekets test laver ALTID 2 streger uanset om det så var et jord egern der tissede på den.  De er sååå dårlige og burde efter min mening fjernes fra hylderne. 

Evt google svag streg på apoteketets g test. 95 % oplevede en tydelige blå streg i test feltet uden at være gravide..

Hvis du tester negativ på et andet mærke så skal du gå efter den  

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Både min sterile veninde samt min mand tester også positiv på dem 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Apotekets test laver ALTID 2 streger uanset om det så var et jord egern der tissede på den.  De er sååå dårlige og burde efter min mening fjernes fra hylderne. 

Evt google svag streg på apoteketets g test. 95 % oplevede en tydelige blå streg i test feltet uden at være gravide..

Hvis du tester negativ på et andet mærke så skal du gå efter den  

Ej er du seriøs? :-( 

Hvad med tidligtesten fra fakta? Det var den jeg tog i morges :-(

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Jopige

Du kan ikke stole på tests fra apoteket. De laver altid streger. Der var et opslag den anden dag hvor en havde fået sin mand til at tage en og han havde også fået en streg. 
Desværre

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Du kan ikke stole på tests fra apoteket. De laver altid streger. Der var et opslag den anden dag hvor en havde fået sin mand til at tage en og han havde også fået en streg. 
Desværre

Hvad med den her så? Bliver helt øv nu :-(

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Hvad med den her så? Bliver helt øv nu :-(

Den ser positiv ud synes jeg  

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Den ser positiv ud synes jeg  

Jeg krydser i hvert fald mine fingre og tester igen senere på ugen  

Tak :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.