Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
7 svar
3 synes godt om
5. oktober 2021

Sasja94

Nogen der har erfaring med hindeløsnimg 40+0?

Jeg er blevet tilbudt drt af min jordemoder, men er i tvivl om jeg skal vente 41+0 eller bare få det gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2021

HapsHapsHaps

Jeg fik hindeløsning 41+1, og fødte dagen efter. Jeg havde næsten ingen livmoderhals tilbage og var 3 cm åben, så det var super nemt at gøre, sagde jordemoderen. Havde nok født alligevel uanset hvad hvis det er muligt at lave hindeløsning på dig 40+0, så gør det - det er ikke sikkert det betyder fødsel lige efter, det er kun hvis baby er klar

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Perle1

Jeg fik hindeløsning i uge 41 og fødte dagen efter. Det var fordi jeg helst ville undgå at blive sat i gang med fødslen på hospitalet.

Hvis jeg var dig ville jeg vente med hindeløsningen, og se om kroppen ikke selv går i gang. Men kan forstå, hvis du har mange gener ved graviditeten, at du gerne vil have en hindeløsning og se om det kan hjælpe på vej.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Sasja94

Perle1 skriver:

Jeg fik hindeløsning i uge 41 og fødte dagen efter. Det var fordi jeg helst ville undgå at blive sat i gang med fødslen på hospitalet.

Hvis jeg var dig ville jeg vente med hindeløsningen, og se om kroppen ikke selv går i gang. Men kan forstå, hvis du har mange gener ved graviditeten, at du gerne vil have en hindeløsning og se om det kan hjælpe på vej.

Tak for svar ��

Jeg har utrolig stærke plukveer, og har haft de sidste 3 uger. De er ved at være trættende, og da jeg blev tilbudt hindeløsning en uge før tid, blev jeg fristet. Men ville dog lige høre andres syn på det 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Perle1

Sasja94 skriver:

Tak for svar ��

Jeg har utrolig stærke plukveer, og har haft de sidste 3 uger. De er ved at være trættende, og da jeg blev tilbudt hindeløsning en uge før tid, blev jeg fristet. Men ville dog lige høre andres syn på det 

Ja det kan jeg da godt forstå  Men mærk efter og se hvad du har lyst til og føler er det rigtige at gøre.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

1518

Jeg fik hindeløsning 40+0 med begyndende veer (uregelmæssige og ikke særligt kraftige). Fødte 3 1/2 time senere. 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg fik 3 hindeløsninger 41+2, 41+4 og 41+6. Fødslen gik ikke igang, og jeg blev sat igang på hospitalet 42+1 ved at få taget vandet...så der kan være langt fra hindeløsning til fødsel�� 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

lille-avalon

Jeg fik en hindeløsning 7 dage før termin da jeg var plaget af plukveer hver nat fra 24.00-8.00

Da jeg var en tur i fødemodtagelsen ved 14 tiden spurgte jordemoderen om jeg ville prøve og se om min krop var moden.

Jeg fødte samme aften i en lyn fødsel med vestorm (1 time og 45min fra vandet gik og første ve ramte).

Jeg blev dog gjort opmærksom på at jeg kun ville gå i fødsel hvis min krop og baby var klar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.