Valmed - aflæst efter tid. Tjek lige en vanvittig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Tjek lige en vild aflæst efter tid streg. 

Den er 100%ugyldig, ved ikke præcist hvornår stregen er kommet. Lagde den væk efter 10 min kigger igen efter halvanden time. Men det er 100% kommet efter den bør aflæses. 

Jeg er ikke gravid denne gang. Men det er sku alligevel en ret så tydlig streg valmed dukker op med  

Så er man meget meget skruk kan det absolut anbefales at kyle dem helt ud efter de 5 min. Ellers ville der helt sikkert sidde nogle håbefulde kvinder der vil få en lille lykke rus, og håbe på den var der alligevel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Esj skriver:

Tjek lige en vild aflæst efter tid streg. 

Den er 100%ugyldig, ved ikke præcist hvornår stregen er kommet. Lagde den væk efter 10 min kigger igen efter halvanden time. Men det er 100% kommet efter den bør aflæses. 

Jeg er ikke gravid denne gang. Men det er sku alligevel en ret så tydlig streg valmed dukker op med  

Så er man meget meget skruk kan det absolut anbefales at kyle dem helt ud efter de 5 min. Ellers ville der helt sikkert sidde nogle håbefulde kvinder der vil få en lille lykke rus, og håbe på den var der alligevel

Håber ikke der kommer til at stå "baby.dk" henover denne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Har du fået din mens siden du tænker du ikke er?

Ja man kan ikke regne med en test som er positiv efter tid, men det betyder at du har nok hcg i kroppen til at lave en streg, om det så er begyndelsen på en graviditet eller en bio du har nået at fange, det er så det uvidste 

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Fortvivlet skriver:

Har du fået din mens siden du tænker du ikke er?

Ja man kan ikke regne med en test som er positiv efter tid, men det betyder at du har nok hcg i kroppen til at lave en streg, om det så er begyndelsen på en graviditet eller en bio du har nået at fange, det er så det uvidste 

Nej dog ikke forventer mens i morgen. 

Har alle symp. På mens er på vej også.  Plus stregen er ikke kommet indenfor tid. Samt tænker også den burde være tydeligere 1 dag for mens  

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Missyou

Tja jeg fik en gang en streg der først dukkede op mere end en time over tid.. det var min dengang 1-årige der hev den op ad skraldespanden og så så vi den ekstra streg. Smed den ud og tænkte den jo var ugyldig…. Så gik der et par dage og jeg tænkte jeg hellere lige måtte teste igen.. bragende positiv.. sååå- jeg var altså gravid selvom den først blev positiv langt over tid ��

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Man skal aldrig aflæse efter tid, da man kan risikerer at den så bliver falsk positiv. Men du skriver at du aflæst den efter 10 min. Hvis ikke din menses kommer imorgen eller overmorgen så tag en ny test.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Esj skriver:

Nej dog ikke forventer mens i morgen. 

Har alle symp. På mens er på vej også.  Plus stregen er ikke kommet indenfor tid. Samt tænker også den burde være tydeligere 1 dag for mens  

I mine to første graviditeter, så mine sådan ud i uge 4, det var først uge 5+ jeg kunne få en streg inden for tid

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Den var fuldstændigt blank da 10 min var gået.  Som i total kedelig at se på

Der er heldigvis 2 i pakken. Har lige taget den anden. Det er bare en skygge der er derpå( efter 12 min. Men overhovedet ikke noget mit kamera ville kunne fange. Og den er umiddelbart ikke med farve i. Nærmere perlemor agtigt. Ergo en vaskeægte skygge. Og total negativ forventer ikke dette udvikler sig til en positiv test.

Var egentlig bare for at vise hvor vigtigt det er ikke at aflæse efter den givne tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.