Tidlig scanning, misdannelse, kan det ses allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg vil også tro de ser dig med det samme.

Hvis nu der er noget galt er det jo bedst at få det afklaret så tidligt som muligt. 

Jeg håber at du hurtigt får et tjek på sygehuset og alt viser sig at være godt

Jeg håber det virkelig  

Og tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2021

Naha

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg var til tidlig scanning idag, 7+3. De har så ringet efterfølgende og sagt de synes jeg skal kontakte min læge på mandag og blive henvist til sygehuset, da de har kigget billederne igennem igen, og de synes det ligner baby har en misdannelse. Men kan man virkelig se det så tidligt, jeg er virkelig knust

Jeg var til scanning i fredags i sidste uge, hvor de efterfølgende ringede at de gerne ville have mig til en tidlig misdannelsescanning, da de syntes der var noget mærkeligt over hjernestrukturen.

Jeg har så været til privat scanning hos en kvinde som har arbejdet på lige netop den afdeling i mere end 25 år, hun kunne slet ikke forstå de havde sagt sådan, da alt var præcist som det skulle være. 

Men hun fortalte os at ultralyds scanneren, kan lave skygger, det kunne være de skygger der havde drillet den dag jeg blev scannet. 

Jeg ved først om ca 3 uger om det er noget eller ej

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Jeg var til scanning i fredags i sidste uge, hvor de efterfølgende ringede at de gerne ville have mig til en tidlig misdannelsescanning, da de syntes der var noget mærkeligt over hjernestrukturen.

Jeg har så været til privat scanning hos en kvinde som har arbejdet på lige netop den afdeling i mere end 25 år, hun kunne slet ikke forstå de havde sagt sådan, da alt var præcist som det skulle være. 

Men hun fortalte os at ultralyds scanneren, kan lave skygger, det kunne være de skygger der havde drillet den dag jeg blev scannet. 

Jeg ved først om ca 3 uger om det er noget eller ej

Det er også noget af en ventetid i det uvisse for dig men håber at hun har ret og at alt viser sig at være tip top

Der hvor jeg var henne og blive scannet har kun været åbent 1 måneds tid, så frygter lidt de måske har fejlet, eller jeg ved ikke. Men håber i hvert fald sindsygt meget på at det viser sig at min baby er ok

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

Skal til lægen kl 10, og så får jeg en henvisning derefter og skal på sygehuset.

Hun lød noget overrasket over de kunne se noget forkert på baby så tidligt, så håber sådan at alt er okay

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

Så venter jeg bare  på post fra sygehuset med en indkaldelse.... ventetiden er så lang

Anmeld Citér

4. oktober 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så venter jeg bare  på post fra sygehuset med en indkaldelse.... ventetiden er så lang

Det er ikke altid den kommer i e-boks, nogle gange bliver man også ringet op, hvis de har en tid samme dag.

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Det er ikke altid den kommer i e-boks, nogle gange bliver man også ringet op, hvis de har en tid samme dag.

Ringede til sygehuset og hørte om de vidste hvornår jeg får en tid. Og hun ville sende papirerne ind til en læge efter jeg havde snakket med hende sekretæren, så finder de ud af hvor hurtig jeg skal og kan komme til, og hos hvem. 

Men håber godt nok snart jeg hører noget......

Anmeld Citér

4. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Det tænker jeg godt de kan. Hvad misdannelse var de bekymret for da? 

Har snakket med dem idag, og det var noget ved/med hovedet de ville have jeg fik tjekket en ekstra gang.

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Crochet

Er ked af at høre, at der er blevet fundet misdannelser ved scanning Det fandt de også ved mit foster til nakkefoldsscanning. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål. 

Anmeld Citér

5. oktober 2021

Anonym trådstarter

Crochet skriver:

Er ked af at høre, at der er blevet fundet misdannelser ved scanning Det fandt de også ved mit foster til nakkefoldsscanning. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål. 

Jeg ved ikke endnu om der er noget eller ej, skal til scanning på sygehuset imorgen.

Men er virkelig ked af at høre der blev fundet misdannelse på din baby hvilke var der tale om ? Hvis jeg må spørge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.