Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg skal igang med at male Livas seng. Har tænkt mig at jeg vil sætte et stk. mønstret papir på den ene gavl.Hvordan ville i gøre det? Med tapetklister?Kan man ikke få sådan noget spraylim, mon det kan bruges? Og skal det mon lakeres udenpå bagefter?
Nogle der har prøvet noget lignende som vil komme med gode råd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alletider ide søde :0) jeg kan huske at kristine puttede tapet eller gavepapir på Tilde´s skab
TbCp skriver: Hejsa Jeg skal igang med at male Livas seng. Har tænkt mig at jeg vil sætte et stk. mønstret papir på den ene gavl.Hvordan ville i gøre det? Med tapetklister?Kan man ikke få sådan noget spraylim, mon det kan bruges? Og skal det mon lakeres udenpå bagefter? Nogle der har prøvet noget lignende som vil komme med gode råd?
Jeg sys du skal vælge tapet klister, da det aldrig bliver pænt med spray lim..
Og så skal du både putte klister på tappetet og på selve overfalden..
Jeg har aldrig selv prøvet det, men har hørt det i "Velkommen hjem"
Vi har selv lige tapetseret en skabskommode indeni lågerne og bagpladen. Vi brugte tapetklister og har ikke larkeret det. mest fordi vi gerne vil kunne tapetsere ovenpå, men hvis du gerne vil have at det skal holde godt, så skal du larkere. Dwet giver jo også en flot overflade!
ka-ri-na skriver: alletider ide søde :0) jeg kan huske at kristine puttede tapet eller gavepapir på Tilde´s skab
Det er da rigtigt. Jeg tror faktisk måske det er samme papir som Kristine har brugt, vi vandt vist begge en bog på ns hvor der fulgte noget rigtig fint papir med og mener det var det hun brugte
Tak for jeres svar. Jeg må have fat i noget tapetklister og så igang
Husk endelig billeder af det færdige reaultat, evt. også med førbilleder
Ansemusen skriver: Husk endelig billeder af det færdige reaultat, evt. også med førbilleder
Ja det må jeg da huske Regner med at gå igang imorgen.
Hej søde.
Jeps har tapeseret Tildes skab - dog ikke med det parpir du mener men det ligger klar til at blive tapereset på Theas grimme skabslåger
Jeg brugte bare tapet klister. Men pas på ikke at komme for meget på så giver det striber igennem tapet. Det har det desværre gjort på Tildes skab
Kristinewl skriver: Hej søde. Jeps har tapeseret Tildes skab - dog ikke med det parpir du mener men det ligger klar til at blive tapereset på Theas grimme skabslåger Jeg brugte bare tapet klister. Men pas på ikke at komme for meget på så giver det striber igennem tapet. Det har det desværre gjort på Tildes skab
Arhhh jeg var sikker på du havde brugt det papir
Jeg synes skabet ser rigtig fint ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128