Av for pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
6 svar
2 synes godt om
1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Av av av! 
jeg har de vildeste ømme bryster! Ligeså snart jeg lader dem falde fra bh’ens magt er jeg ved at tude. Det føles som om nogen stikker 1000 knive i hvert bryst! 
der er umiddelbart 10-14 dage inden menstruation og jeg er IkKe gravid!! 
nogen bud på hvad er kan være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2021

Cirkeline87

Har du prøve af kontakt din læge det ville jeg i valgfald gøre hvis det var mig der opleve dette

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Cirkeline87 skriver:

Har du prøve af kontakt din læge det ville jeg i valgfald gøre hvis det var mig der opleve dette

Nej, det har jeg ikke  måske jeg sku… 

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Ønskebarn22

Kunne det passe med din ægløsning? Efter jeg er stoppet på p piller skal jeg love for, at mine bryster er ømme ved æl..

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Kunne det passe med din ægløsning? Efter jeg er stoppet på p piller skal jeg love for, at mine bryster er ømme ved æl..

Ja! Det kunne det faktisk godt! Mon det er det? 

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Ønskebarn22

Ja! Det kunne det faktisk godt! Mon det er det? 

Jeg har flere i min omgangskreds der har ømme bryster og/eller større bryster omkring ægløsning, og jeg har altid tænkt sikke noget pjat.. men jo længere væk jeg er kommet fra p pillerne og jo tættere kontakt jeg har fået med min krop, så har jeg også kunne mærke det, og jeg har slet ikke været i tvivl om min ægløsning de sidste 2 cyklusser, for nøj de har gjort nas .. så umiddelbart synes jeg ikke du skal være bekymret - med forbehold for at jeg jo ikke er læge - men det lyder (desværre) ret almindeligt med ømme bryster omkring ægløsning.. så jeg formoder det går over efter 3-4-5 dage? 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Jeg har flere i min omgangskreds der har ømme bryster og/eller større bryster omkring ægløsning, og jeg har altid tænkt sikke noget pjat.. men jo længere væk jeg er kommet fra p pillerne og jo tættere kontakt jeg har fået med min krop, så har jeg også kunne mærke det, og jeg har slet ikke været i tvivl om min ægløsning de sidste 2 cyklusser, for nøj de har gjort nas .. så umiddelbart synes jeg ikke du skal være bekymret - med forbehold for at jeg jo ikke er læge - men det lyder (desværre) ret almindeligt med ømme bryster omkring ægløsning.. så jeg formoder det går over efter 3-4-5 dage? 

Det vil jeg lige ligge mærke til om det gør! 
tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.