Tror ikke der er 2 streger, hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hej alle..

Jeg mistede min lille engle baby i juli måned.. Havde en MA.

Har testet i dag, nogle dage før min forventet mens, som desuden er en smule ustabil efter min MA.

Jeg synes der er en mikro streg, men jeg er så i tvivl og tror ikke rigtigt det er noget.. Tror jeg har behov for at vide hvad andre tænker.

Knus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg ser uden tvivl 2 streger

Er det en test fra rema? For så ville jeg lige prøve en lidl test  fx for at bekræfte. Da remas teste godt kan være lidt stride 

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Baby.mamma

Jeg tror, den er der

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym

Jeg kan ihvertfald godt se 2 streger på den der, så det er ikke kun dig. Du må jo teste om et par dage og se om der sker en udvikling.

(Ved ikke hvor længe man hat hcg i kroppen efter ma'er og sa'er- men håber ikke det er det som gør udslaget, men at der er en baby på vej til dig ��)

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg ser uden tvivl 2 streger

Er det en test fra rema? For så ville jeg lige prøve en lidl test  fx for at bekræfte. Da remas teste godt kan være lidt stride 

Ved slet ikke hvad jeg skal føle..

Det er fra matas.. En rfsu.. Men har købt et andet mærke som jeg tænker at prøve.. Men tak for tippet ☺️

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ihvertfald godt se 2 streger på den der, så det er ikke kun dig. Du må jo teste om et par dage og se om der sker en udvikling.

(Ved ikke hvor længe man hat hcg i kroppen efter ma'er og sa'er- men håber ikke det er det som gør udslaget, men at der er en baby på vej til dig ��)

Tog den her igår hvor jeg ikke ser nogen streg overhovedet.. Men tror jeg er lidt nervøs for om den fra i dag er en sgyggestreg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle..

Jeg mistede min lille engle baby i juli måned.. Havde en MA.

Har testet i dag, nogle dage før min forventet mens, som desuden er en smule ustabil efter min MA.

Jeg synes der er en mikro streg, men jeg er så i tvivl og tror ikke rigtigt det er noget.. Tror jeg har behov for at vide hvad andre tænker.

Knus 

Jeg ser også 2 streger

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Har du testet mere?  

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Har du testet mere?  

Ja det har jeg, den var negativ. Så er nok ikke gravid, havde faktisk troet det, da jrg synes den anden test ser positiv ud��

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Ja det har jeg, den var negativ. Så er nok ikke gravid, havde faktisk troet det, da jrg synes den anden test ser positiv ud��

Den så da også ret så positiv ud.. Det er såå pisse irriterende når man for så tydelig en snydestreg.  Har selv prøvet det en million gange, så sent som i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.