Jeg har fået to børn på 2 år, begge med mislykkede ammeforløb bag mig. Men den første fik jeg MEGET store bryster pga mængden af mælk og da jeg desværre ikke udnyttede dét godt nok svandt mængden og størrelsen på brysterne hurtigt. Med nr 2 løb mælken ikke riiiiiigtigt til og jeg dannede ikke nok - muligvis pga stress.
Men status er at manden og jeg ikke er sikre på om vi skal have en 3'er - men hvis vi skal så er det nok først om 2-3 år. Og her vil jeg selvfølgelig håbe på et godt ammeforløb.
Men nu er jeg bare SÅ ked af mine bryster. De hænger og der er nærmest ingen fylde i, så de skøjter rundt, falder næsten ud af bh'en hvis jeg bøjer mig fremad og jeg skammer mig over dem. Så derfor vil jeg gerne have lavet dem. De skal ikke være større og det skal ikke være to sten der sidder mig på brystkassen, der skal bare lidt fylde i dem så de ikke vælter sådan rundt.
Men hvad er jeres erfaringer med falske bryster, graviditet/amning og resultatet bagefter? Er de stadig pæne? Eller vil det være top dumt at få fikset dem inden vi er sikre på dét med børn?
Anmeld
Citér