Få lavet bryster inden færdig med børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg har fået to børn på 2 år, begge med mislykkede ammeforløb bag mig. Men den første fik jeg MEGET store bryster pga mængden af mælk og da jeg desværre ikke udnyttede dét godt nok svandt mængden og størrelsen på brysterne hurtigt. Med nr 2 løb mælken ikke riiiiiigtigt til og jeg dannede ikke nok - muligvis pga stress.

Men status er at manden og jeg ikke er sikre på om vi skal have en 3'er - men hvis vi skal så er det nok først om 2-3 år. Og her vil jeg selvfølgelig håbe på et godt ammeforløb.

Men nu er jeg bare SÅ ked af mine bryster. De hænger og der er nærmest ingen fylde i, så de skøjter rundt, falder næsten ud af bh'en hvis jeg bøjer mig fremad og jeg skammer mig over dem. Så derfor vil jeg gerne have lavet dem. De skal ikke være større og det skal ikke være to sten der sidder mig på brystkassen, der skal bare lidt fylde i dem så de ikke vælter sådan rundt.

Men hvad er jeres erfaringer med falske bryster, graviditet/amning og resultatet bagefter? Er de stadig pæne? Eller vil det være top dumt at få fikset dem inden vi er sikre på dét med børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2021

Anonym

Jeg har ikke personlig erfaring.

Men min søster kunne ikke amme med hendes, de er lavet til naturlig størrelse og udseende. Der er nedsat chance for at kunne amme når man har fået lavet bryster, fik hun af vide da hun var gravid med sit barn.

Hun har nu problemer med at det implantat ene kan have flyttet sig og det føles forkert i hendes ene bryst som om det har vendt sig.

Anmeld Citér

30. september 2021

Enmere20

Jeg har ikke selv ammet endnu med mine, men jeg regner ikke med det er et problem. Jeg har en tæt veninde der har fået lavet præcis de samme og hun har uden problemer ammet 2 børn i streg med dem og de sidder stadig fint 

jeg kunne forestille mig der er forskel alt efter hvilken type implantat man får samt metoden de laves på. Ved jeg blev spurgt om de havde flyttet vorterne, da det går ind over mælkekirtler. Jeg har blot fået dem lagt ind under brystmusklen med snit under brysterne.

Anmeld Citér

30. september 2021

Anonym

Min personlige erfaring,er at vente.

Mine blev total ødelagt af at være gravid.

Anmeld Citér

30. september 2021

DagGry

Profilbillede for DagGry

Jeg fik lavet bryster under musklen i juli sidste år og har netop fået en datter, hvor amning går upåklageligt. (Jeg havde dog heller ikke problemer med amning ved de to første) 

Jeg kender ikke resultatet bagefter amning, men de veninder jeg har, som har fået lavet bryster før baby, har fortalt, at brysterne blot har fået et mere naturligt look, da de lige hænger en anelse mere end før de fik børn. 

Anmeld Citér

30. september 2021

Anonym

Fik mine lavet 2 år før jeg blev gravid 1. gang, de er blevet lidt mere “flade” her efter 2 børn, men de sidder stadig flot og kan stadig gå uden BH. Jeg har dog også set hvor brysterne er blevet helt håbløse bagefter, så hvis det ikke er helt psykisk hårdt at vente, så vil jeg alligvel, trods min gode oplevede, vente til jeg var helt færdig med børn 

Anmeld Citér

30. september 2021

Mini-my

Jeg fik mine lavet, da jeg altid har været kede af dem og ikke havde en kæreste på daværende tidspunkt. Så ville ikke stå om 10 år både uden børn og bryster ��

Risikoen for ikke at kunne amme er der. Og det bliver man også oplyst omkring. 

Jeg har ikke selv oplevet, det var udfordringer ved barn nr 1. Nu må vi se ved nr. 2.

Efter amme forløb har mine bryster stadig været rigtig fine. Lige da jeg ammede tænkte jeg godt nok, de så forfærdelige ud (uens osv), men de faldt tilbage til før, da jeg stoppede med at amme.

Lyt til din mave fornemmelse ❤️

Anmeld Citér

30. september 2021

AnoMor

Jeg har både veninder hvor amning er gået skidt efter implantater og h or det er gået super fint. Nu har jeg ikk selv fået mine lavet. Men jeg er ret sikker på at spørgsmålet ikke kan besvares da alle kroppe reagerer forskelligt på implantater.

Anmeld Citér

30. september 2021

sandramor

Jeg har lige fået lavet bryster her i juli måned. Jeg har bevidst valgt at jeg ville være færdige med børn inden. Jeg har fået lagt 425ml under musklen og resultatet er blevet super flot.

min kirurg sagde at der i forvejen er risici ved at få lavet bryster og der er jo også altid en risiko for at du ikke vil kunne amme men også at brysterne bliver knap så kønne efter en graviditet og amning osv.

personligt ville jeg vente til jeg vidste jeg var færdig med at få børn. Sunes i forvejen der er en del risici ved at få lavet bryster. Ville ikke risikere at betale 30.000kr for nye bryster, kun for at få problemer med dem efter en graviditet

men valget er selvfølgelig op til den enkelte ligesom det kun er dig selv der ved om det er en risiko du er villig til at løbe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.