Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min datter er lige blevet 10 år, og vil gerne holde fødselsdag for pigerne fra hendes klasse. Hun har aldrig holdt fødselsdag før, så jeg søger inspiration til hvor man f.eks kan holde det når det ikke skal være hjemme. Og ellers hvis det skal være hjemme hvad man kan lave af aktiviteter til dem?? Vi har ingen have. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2021

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Omsorgsgiver skriver:

Min datter er lige blevet 10 år, og vil gerne holde fødselsdag for pigerne fra hendes klasse. Hun har aldrig holdt fødselsdag før, så jeg søger inspiration til hvor man f.eks kan holde det når det ikke skal være hjemme. Og ellers hvis det skal være hjemme hvad man kan lave af aktiviteter til dem?? Vi har ingen have. 

Nu skriver du ik lige noget om budget eller hvor i landet
Men min datter på 10 har været inviteret til fødselsdage følgende steder

McDonald's
Leos Legeland
Dinos Legeland
Xjump
Bowling
Svømmehal
Naturlegeplads

Ellers kan du måske finde ideer på dette link

https://bornibyen.dk/koebenhavn/articles/25549-guide-hold-boernefoedselsdag-i-byen 

Og tillykke med hende

Anmeld Citér

29. september 2021

Lomm

Profilbillede for Lomm

Der var lige en der for nylig skriv om temafødselsdage - altså hvor man vælger et tema fødselsdagsbarnet er glad for, og så ligesom planlægger derudfra - fx med udklædning og temalege.

Jeg tænkte netop jeg ville bruge det når min datter bliver 10 næste år - det er første gang siden børnehaven vi skal holde noget derhjemme. 

Jeg tror vist bare man skulle Google tema fødselsdag - måske kan du se om du kan finde indlægget her på baby.dk - det er max 2 uger siden.

Anmeld Citér

29. september 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter elskede, at vi tog i svømmehallen eller i skøjtehallen. Nogen steder er der "pakker" man kan tilkøbe med indgang, mad mv. 

Anmeld Citér

29. september 2021

Anonym

Du skrive at din datter genre vil hold fødselsdag for pigerne fra hendes klasse en ide kunne være at få hende med ind i planlægning ( hvis du ikke allerede har det) det kan værre hun selv har gjort sig nogle overvejelser til hvad hun godt kunne tænke sig at lave også er det jo bare at finde noget der kan lad sig gøre ind for de rammer i har sammen

Anmeld Citér

29. september 2021

Emil20211996

Hvis du ender med at holde det hjemme, så kan du finde møbler på LINK SLETTET AF MODERATOR til det

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tusind tak for alle jeres svar ������������

Anmeld Citér

1. oktober 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Omsorgsgiver skriver:

Da min pige blev 10 sidste år, holdte vi en halloween party, som var yderst vellykket. 

Netto havde en masse fede ting, blandt andet zombier i fuld længde til at hænge fra loftet, og vi tilkøbte lys der blinkede, bagte hekse fingre, og havde gang i just dance. Kæmpe succes som blev talt om længe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.