Anonym skriver:
Jeg er kun 5+2 efter egen beregning og er derfor meget kort henne. Jeg har en rygskade som reagerer voldsomt på graviditetshormonerne og voldte mig en del problemer i min første graviditet. Det kostede en deltidssygemelding lige inden nf. Allerede nu kan jeg mærke at mine smerter intensiveres og bare at komme gennem dagene er en kamp. Jeg er fyldt op af dårlig samvittighed da jeg føler jeg gør alt halvt, både arbejde og på hjemmefronten. Jeg har været ærlig overfor min leder og møder heldigvis kun forståelse og har en tid hos lægen på torsdag hvor vi skal snakke tingene igennem men nøj jeg synes det er tidligt min krop reagerer negativt...
Jeg er slet ikke i tvivl om at min familie og søn er første prioritet og hvis lægen og jeg bliver enige om at en sygemelding allerede nu er bedst, så gør jeg selvfølgelig det. Men må ærligt indrømme at jeg på en måde synes at det er lidt pinligt hvis min krop allerede siger stop så tidligt i forløbet..
Pinligt? Ville du også synes, det var pinligt, hvis dit hus brændte ned, fordi der skete en kortslutning i dit Samsung fjernsyn?
Det er da ikke noget, du er herre over.
Men jeg kan sagtens forstå, det er træls. Det er dog dejligt med en forstående arbejdsgiver.
Op med humøret - terningerne falder, som de gør - og rigtig god bedring 
Anmeld
Citér