Kan det lade sig gøre? Hvad er jeres erfaringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. september 2021

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg har virkelig brug for jeres erfaringer her. 

Historien er som følger:

- Startdato for sidste menstruation var 16.08.21 

- 03.09.21 om aftenen/04.09.21 om morgenen får jeg en positiv ÆL-test. Den var også positiv omkring den. 4 måneden forinden. 

- 07.09.21 og 08.09.21 får jeg en lillebitte smule lyserødt udflåd ved tørring. Ikke ret meget, men jeg tænker ikke videre over det andet end, at det jo ikke allerede kan være ægget, som har sat sig fast her, så spørgsmålet er, om det er blod fra ægløsningen, selvom den jo formentlig er faldt omkring 04.09.21/05.09.21. 

- 11.09.21 er der igen lidt blod ved tørring, så jeg tænker at menstruationen er på vej. Det kommer lidt on/off.

- 15.09.21 bløder det da jeg tisser (ingen klumper bare blod), men så meget, at jeg tænker, at det var nok det. Der kommer ikke mere efterfølgende.

- 17.09.21 tester jeg positiv (svagt) og tænker, at det nok er en bio, og at den er gået til. Jeg fortsætter med at teste, og synes stegen udvikler sig fra dag til dag, så den er tydelig, men ikke så tydelig som kontrolstregen. 

- 23.09.21 er der igen blødning, når jeg tørrer mig og det samme i dag 24.09.21. Det er rødt men uden klumper. Jeg har dog haft murren i perioden on/off, hvilket jo både kan være godt og skidt.

- I dag 24.09.21 betaler jeg for en privat scanning. Hun ser ikke noget udvendigt, men ved en indvendig scanning kan hun sætte mig til at være omkring 4+2/4+3 i dag. Der er ikke meget at se på dette tidspunkt. Hun er ikke optimistisk, men siger, at vi skal kigge igen om en uge for at få endelig afklaring. 

Jeg tog en test for lidt siden, og der synes jeg, at farven i stregen er en smule aftagende i forhold til, hvad den var for nogle dage siden, omvendt er det en anden type test denne gang, meeen den burde ikke ændre så markant farve.

Det tyder jo på, at hcg'en falder igen nu, og at menstruationen er på vej. Omvendt kan blødningen skyldes, at menstruationen jo normalt skulle falde i dag omkring 4+?

KAN DET LADE SIG GØRE, AT EN ÆGLØSNINGSTEST SLÅR UD, OG ÆGLØSNINGEN FØRST ER DER OMKRING 4 DAGE SENERE? KAN DER VÆRE TO FORSKUDTE ÆGLØSNINGER - ELLER EN SOM ER GÅET TIL?

KAN DET VÆRE EN "SLOWSTARTER?" 

JEG VED GODT, AT LØBET NOK ER KØRT, MEN HAR BRUG FOR SVAR. KAN IKKE HOLDE VENTETIDEN UD.

PLEASE DEL ERFARINGEr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

Altså du har ægløsning 24-48 timer efter en positiv ægløsningstest, så tænker godt det hele kan lade sig gøre!

Krydser fingre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.