Er min kone gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2021

KoFy

Aalborgtøsen skriver:

for at den er der. 

Jeg ville altså også hjemmeteste selv - i hvert fald mandag morgen - så I ikke skal vente til mandag eftermiddag med at få svar. 

Mange tak

Men har vi nogen måde at kunne hjemmeteste ift. HCG-tallet? For det har hun fået målt i en blodprøve.

Tænker at en almindelig graviditetstest også vil være positiv mandag, fordi hun jo fortsætter med Ovitrelle.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2021

Altea

Hun er fint gravid! 1 klik ovitrelle giver slet, slet  ikke så høje hcg værdier.

Jeg har mange gange fået hcg støtte i samme form, hvor hcg stort set var nul på blodprøve tidspunkt. Så dét der vil jeg ikke tvivle på - hvis blodprøven sagde 40, ville man blive i tvivl.

Ved mit sidste barn var blodprøve 4+0 på 36! Jeg fik hcg støtte, OG havde et levende barn i maven

Anmeld Citér

24. september 2021

KoFy

Altea skriver:

Hun er fint gravid! 1 klik ovitrelle giver slet, slet  ikke så høje hcg værdier.

Jeg har mange gange fået hcg støtte i samme form, hvor hcg stort set var nul på blodprøve tidspunkt. Så dét der vil jeg ikke tvivle på - hvis blodprøven sagde 40, ville man blive i tvivl.

Ved mit sidste barn var blodprøve 4+0 på 36! Jeg fik hcg støtte, OG havde et levende barn i maven

Tak for svar, Altea

Hun har fået ét klik Ovitrelle hver aften siden ægoplægningen. Var det lige sådan med dig?

Efter ægudtagningen første gang blev hun meget overstimuleret - sansynligvis af Ovitrellen. Så vi tænker på, om hun kunne reagere kraftigere på den end flertallet og derfor også få et højere HCG-tal.

Det lyder dog ikke sandsynligt i mine ører.

Anmeld Citér

24. september 2021

Altea

Jeg fik 1 sprøjte, (som er 24 klik) fordelt på 3 x ugen efter oplægning. Men det er mængde og halveringstid det handler om, så tænker jeg har fået mere.

Anmeld Citér

24. september 2021

KoFy

Altea skriver:

Jeg fik 1 sprøjte, (som er 24 klik) fordelt på 3 x ugen efter oplægning. Men det er mængde og halveringstid det handler om, så tænker jeg har fået mere.

Ja, så lyder ét klik hver dag i 14 dage jo ikke af meget.

Vi krydser fingre og håber, blodprøven mandag er positiv også.

Anmeld Citér

27. september 2021

KoFy

Puha. 1.500 i fredags. Og nu over 4.100!

Det ser vist ud til, at hun er gravid

Sygeplejersken sagde i mandags, at det gerne skulle være fordoblet i dag - og det er det jo i hvert fald blevet.

Anmeld Citér

27. september 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
KoFy skriver:

Sygeplejersken sagde i mandags, at det gerne skulle være fordoblet i dag - og det er det jo i hvert fald blevet.

STORT TILLYKKE

Og hvor er det dejligt med så engageret en Far allerede i denne fase

Anmeld Citér

27. september 2021

Tidra22

KoFy skriver:

KÆMPE tillykke!! Har fulgt med på sidelinjen og ELSKER dit engagement! Du er allerede en verdensklasse-far

Anmeld Citér

27. september 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Stort tillykke  

Anmeld Citér

27. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.