Yoga bold + søvn = aaaargg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2021

Anonym trådstarter

Fra min søn var 2 mdr gammel begyndte vi at bruge yoga bold for at han skulle falde til ro og brugte den, når han skulle vugges i søvn.

Jeg synes bare at vi er kommet dertil, hvor vi gerne vil vænne ham af med det, men spørgsmålet er... Hvordan i alverden gør vi det?

Han bliver tungere og tungere og det ikke så holdbart.. Hvordan vænner man et barn fra at vugges i søvn? I han er 11 mdr gammel og starter i vuggestue om lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis
Anonym skriver:

Fra min søn var 2 mdr gammel begyndte vi at bruge yoga bold for at han skulle falde til ro og brugte den, når han skulle vugges i søvn.

Jeg synes bare at vi er kommet dertil, hvor vi gerne vil vænne ham af med det, men spørgsmålet er... Hvordan i alverden gør vi det?

Han bliver tungere og tungere og det ikke så holdbart.. Hvordan vænner man et barn fra at vugges i søvn? I han er 11 mdr gammel og starter i vuggestue om lidt. 

Vi havde samme problem med min datter. Vi gjorde ligesom da vi skulle lære hende at falde i søvn i barnevognen uden at den kørte. Køre/hoppe som vanligt indtil baby er rigtig døsig og så skrue ned for styrken og kun vugge en lille smule. Gradvist stoppe helt med at vugge, lige før søvn indtil baby hoppes til ro og så falder i søvn uden hop.

Så kan du begynde at stoppe lidt før og langsomt reducere hvor meget du hopper. Det tager nogle uger på den måde, men så kunne hun falde i søvn ved en smule blid vuggen i armene og ned i sengen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.