Murren/mens smerter inden positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2021

Morpåudebane

Jeg er idag 3+3 hvis jeg er gravid. Siden 2+3/4 har jeg haft murren, jag og stik i underlivet. Idag er det så ret koncentrerede mens smerter, så slemme at jeg har taget smertestillende. Andre der har haft så meget murren/smerter og testet positiv ? Syntes lidt jeg mister håbet … 

plejer at have så voldsomme smerter på dagen eller dagen før min mens starter, men vil være lidt voldsomt hvis min mens allerede kommer idag/i morgen, da jeg i forvejen har en kort cyklus på 27 dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2021

Anonym

Min murren/stik var ikke så slemme op til den positive test, de var ganske milde (men tilstede og føltes anderledes end ved mens). Det var først fra 5+ at de blev noget kraftigere, hvilket også passer med den voksende livmoder, stigende hormoner og ligamentsmerter. Men jeg skal da ikke kunne sige, om de smerter vil være kraftigere for andre op til positiv test ��

At de er startet 2+3 er dog ret tidligt ift mulig implantation, da det typisk sker tidligst fra 2+5/6, men det bliver spændende når du skal teste!  

Anmeld Citér

19. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Min murren/stik var ikke så slemme op til den positive test, de var ganske milde (men tilstede og føltes anderledes end ved mens). Det var først fra 5+ at de blev noget kraftigere, hvilket også passer med den voksende livmoder, stigende hormoner og ligamentsmerter. Men jeg skal da ikke kunne sige, om de smerter vil være kraftigere for andre op til positiv test ��

At de er startet 2+3 er dog ret tidligt ift mulig implantation, da det typisk sker tidligst fra 2+5/6, men det bliver spændende når du skal teste!  

Kan selvfølge være at min ÆL har ligget lidt tidligere end antaget.. men ja det er svært at sige. Har været gravid 3 gange før, men mindes ikke at have så meget murren.. mp se hvad testen siger i næste uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.